کلکته: مردی در هاوره به ضرب گلوله کشته شد ، پنج مظنون را شکار کرد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | کلکته |

18 نوامبر 2020 ، 7:30:28 صبح





کلکته: مردی در هاوره به ضرب گلوله کشته شد ، پنج مظنون را شکار کردپلیس روز سه شنبه گفت که یک مرد در منطقه هوره شیبپور به ضرب گلوله کشته شد. (تصویر نمایندگی)

پلیس روز سه شنبه گفت که یک مرد دوشنبه شب در منطقه هاوره شیبپور به ضرب گلوله کشته شد. این حادثه در مسیر Ramkrishnapur شیبپور که به طور معمول یک منطقه شلوغ است رخ داده است. پلیس گفت که مظنونان شناسایی شده و شکار آنها انجام شده است.

به گفته منابع پلیس ، پنج نفر در این جنایت دست داشته اند. هنوز هیچ دستگیری انجام نشده است. متوفی به نام محمد عبدالله ملقب به راجا (40) شناخته شد. وی ساکن بند شماره 31 بود. پلیس گفت که دوستش ، شیخ عبدالله ، که در آن زمان با او بود ، در اثر شلیک آسیب دید.

پلیس گفت رجا ، همراه شیخ ، پس از تماس تلفنی با موتور سیکلت خود را به منطقه رسانده است. مظنونان این دو نفر را مورد تمجید قرار داده و آنها را از خودرو سوق دادند. آنها با چاقو راجا زدند و سپس به سمت او آتش گشودند. پلیس گفت که وی به بیمارستان نزدیک منتقل شد و پزشکان در بدو ورود او را مرده اعلام کردند.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که این جنایت ناشی از دشمنی شخصی بوده است.

در سال 2019 ، راجا در ارتباط با پرونده قتل روزنامه نگار بازداشت شد. وی بعداً با قرار وثیقه آزاد شد.
این حادثه باعث ایجاد تنش گسترده در منطقه شد. پلیس گفت که تصاویر دوربین مداربسته در حال بررسی و کاوشگر بود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کلکته ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود