کرم ضد لک و روشن کننده

از این رو مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید به میزان بالایی احتمال بروز لک های پوستی را کاهش می دهد. با سلام ، پیشنهاد ما محصول ضد لک و روشن کننده این برند است ، البته با توجه به نوع لک ها و جوش های پوستی شما ، حتما استفاده از یک لایه بردار در کنار این محصول توصیه می گردد تا پاکسازی پوست به درستی انجام شود. این لک های به وجود آمده را می توان به کمک کرم ضد لک تا حد فراوانی کم رنگ و یا محو نمود اما باید توجه داشت که استفاده از آن حتما باید تحت نظر پزشک و بر طبق دستور او انجام بگیرد تا نتیجه دلخواه بدست کرم ضد لک حیات سبز آید.

این کرم حاوی گاما توکوفرول و هیدروکینون با خاصیت روشن کنندگی و ضد التهاب است و با مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز رنگدانههای پوست، باعث از بین رفتن لک های دست، صورت، گردن و سینه میشود. از دیگر ویژگی این محصول به کاهش بثورات پوست مانند آکنه، لکهای ناشی از افزایش سن میتوان اشاره کرد. 3. لک هایی که در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب به وجود می آیند، به کمک این کرم از بین خواهند رفت.

عصاره ترب کوهی : استفاده موضعی از ریشه ترب به بهبود کیفیت پوست شما و همچنین از بین بردن انواع لک های پوستی کمک می کند . عصاره شیرین بیان : عصاره شیرین بیان، عملکردی مشابه با هیدروکینون ها دارد. با توجه به بافت سبک این محصول حتی پوست های چرب هم می توانند برای برطرف کردن لک ناشی از جای جوش از آن استفاده نمایند. در این میان البته کرم های مرغوب تر و بی ضرر و یا کم ضرر تری هم یافت میشوند که مواد روشن کننده طبیعی و گیاهی در انها استفاده شده است . ویتامین سی : ویتامین سی یکی از بهترین و بی ضرر ترین عنصر روشن کننده پوست است.

کرم ملاسکرين دپيگمنتانت دوکری حاوی آزالائیک اسید و ویتامین سی است. 2. لک های ناشی از ملاسما که به رنگ قهوه ای، قرمز و گاهی خاکستری هستند، در طی استفاده مداوم از کرم های ضد لک کمرنگ و سپس به طور کامل محو می شوند. یکس از دلایل اصلی ایجاد لک قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب می باشد. چه نوع پوستی بیشتر در معرض ایجاد لک بر روی آن است؟ 6) همراه با افزایش سن، ممکن است بر روی پوست لکه هایی پدیدار شود که ناشی از پیری پوست است.