کارگر در وان شیر در کارخانه لبنیات در ترکیه حمام می کند. پس از ویروسی شدن ویدیو دستگیر شد

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

10 نوامبر 2020 ، 6:47:35 بعد از ظهر





کارگر ویدیوی ویروسی میلکت تیکتوک را حمام می کند ، ویدیو ویروسی تیکتوک ترکیه ، ترکیهاین فیلم در استان قونیه در آناتولی مرکزی ضبط و در TikTok به اشتراک گذاشته شد و پس از آن ویروسی شد. (منبع: @ nedenttoldu / Twitter)

شیرین کاری TikTok یک کارگر در یک کارخانه تولید لبنیات در ترکیه منجر به تعطیلی این کارخانه شد زیرا فیلم عجیب و غریب حمام او در وان پر از شیر در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این کلیپ 11 ثانیه ای کارگر را نشان می دهد که با خوشحالی درون ظرف پر از شیر دراز کشیده است. بارها و بارها دیده می شود که کوزه ای پر از شیر را گرفته و روی خودش می ریزد.

به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز ، این ویدئو در استان قونیه در آناتولی مرکزی ضبط شده و در TikTok به اشتراک گذاشته شده و پس از آن ویروسی شده است. وب سایت خبری گزارش داد ، به دنبال این حادثه ، مقامات جریمه ای صادر کردند و کارخانه به دلیل “به خطر انداختن سلامتی انسان” تعطیل شد.

تماشای ویدیو در اینجا:

وب سایت اعلام کرد ، مرد موجود در این ویدئو ، به نام یکی از اماره سیار ، و کسی که فیلمبرداری کرده است دستگیر شده اند. در اینجا نحوه واکنش شهروندان به کلیپ ویروسی آمده است:

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd