چهار سال بعد ، بایدن برای آوردن “DOTUS – سگهای ایالات متحده” به کاخ سفید

توسط: PTI | واشنگتن |

به روز شده: 9 نوامبر 2020 ، 2:03:44 بعد از ظهر





جو بیدن ، دونالد ترامپ ، پوتوس ، سگهای حیوان خانگی جو بایدن ، ماژور و قهرمان ، کاخ سفید دوتوس ، سگها در کاخ سفید ، روند ، هند اکسپرس ، اخبار اکسپرس هنداعتقاد بر این است که “قهرمان” قبلاً در محل معاونت ریاست جمهوری در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در زمان معاون ریاست جمهوری بایدن زندگی می کرد.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده و همسرش جیل ، دو چوپان آلمانی ، از جمله یک سگ نجات ، را برای زندگی با آنها در کاخ سفید می آورند ، این اولین بار پس از چهار سال است که حیوانات خانگی به آدرس معروف واشنگتن دی سی می روند.

NBC News گزارش داد ، بایدن و جیل “عمده” را در سال 2018 از انجمن انسانی دلاور پذیرفتند. در این گزارش آمده است که این سگ اولین سگ نجات دهنده ای است که در کاخ سفید زندگی می کند ، جایی که توسط “قهرمان چوپان آلمانی دیگر” بایدنس همراه خواهد بود.

بایدور قبل از تصویب توسط “اصلی” پرورش یافت. صدها نفر در رسانه های اجتماعی اصطلاح “Major” و “Champ” را “DOTUS – سگهای ایالات متحده” می نامند ، نمایشی با نام اختصاری رسمی رئیس جمهور POTUS – رئیس جمهور ایالات متحده.

بر اساس گزارش رسانه ای دیگر ، اعتقاد بر این است که “قهرمان” قبلاً در محل معاونت ریاست جمهوری در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در زمان معاون ریاست جمهوری بایدن زندگی می کرده است ، که اضافه می کند “قهرمان” لقب کودکی بایدن است که توسط پدرش جوزف پدر به او اعطا شده است.

هر دو دندان سگ اغلب در پست های رسانه های اجتماعی Bidens ظاهر می شوند ، از جمله در تبلیغات مختلف. حیوانات خانگی ریاست جمهوری در کاخ سفید یک سنت است ، اگرچه پس از چهار سال اولین بار است که سگها پا به خیابان 1600 پنسیلوانیا می گذارند زیرا رئیس جمهور دونالد ترامپ حیوان خانگی ندارد.

پیش از ترامپ ، باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ، در طول هشت سال حضور در کاخ سفید صاحب دو سگ آب پرتغالی “بو و سانی” بود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd