چرخانندگان هند بدون توصیه MS Dhoni دست به گریبان هستند: Kiran More

توسط: میز ورزشی |

9 دسامبر 2020 ساعت 6:45:02 بعد از ظهر





ms dhoniMS Dhoni و Yuzvendra Chahal (عکس پرونده / BCCI)

کیران مور ، فروشنده اسباب بازی هند ، گفت: “توصیه دائمی” MS Dhoni به اسپینرها چیزی است که تیم هند این روزها از دست می دهد.

در زمان دهونی ، او دائماً به بولرها در مورد طول یا خط کاسه توصیه می کرد – البته بیشتر به زبان هندی. اکنون که Dhoni در پشت ویکتها نیست ، چرخنده های هند در حال مبارزه هستند – شما خواهید دید که Kuldeep (Yadav) یا (Ravindra) Jadeja دیگر همان بولرها نیستند. ” ، “بیشتر گفت.

در حالی که هند در تور مداوم خود در استرالیا نمایش های قابل تحسینی داشته است ، اما موفقیت متوسط ​​اسپینرهای آنها محسوس بوده است. Kuldeep Yadav در تنها ODI که بازی کرد 1/57 رفت. Yuzvendra Chahal در ODI ها 1/89 و 0/71 و در T20I 1/51 و 0/41 بازده داشته است. حتی Ravindra Jadeja فقط یک ویکت را در کل مجموعه مدیریت کرد.

بخوانید | تیم هند در درز (ها) از هم می پاشد

موري گفت: “دهوني 10-12 سال اين كار را با شكست انجام داده است زيرا كه ويرات كهلي توانايي ايستادن در اعماق را دارد ، اما اكنون مجبور است يا با پوشش كوتاهي اضافي بايستد يا در اواسط فاصله بايستد تا با بولرها صحبت كند.”

“یافتن دهونی دیگر بسیار دشوار خواهد بود. اگر می بینید که بسیاری از کشورها مانند پاکستان ، انگلیس یا آفریقای جنوبی در حال تلاش با یک ویکتوکر ، خفاش به عنوان کاپیتان هستند ، به این دلیل است که آنها این مزیت را پیدا کرده اند که فردی مانند او را در پشت کنده ها بخوانند تا بازی را از بهترین موقعیت زمین بخوانند. ” او همچنین گفت

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd