چرا موتورهای پیستون برعکس در حال بازگشت به صنعت خودروسازی هستند؟

جنس آن ها از چدن یا این که آلومینیم میباشد پیستون های چدنی بدنه ای بزرگ خیس و سنگین خیس دارند. پیستون ها کلیدی فاکتورهای مختلفی جور بندی میشوند. حرکت رفت و برگشتی پیستون توسط مکانیزم های متفاوتی نظیر حلقه خارج از مرکز، محورخمیده و یا این که کاغذ زاویه دار به حرکت دورانی شافت تبدیل می شود. پیستونها به صورت سه گوش چیده شدهاند و به رخ چرخشی حرکت میکنند. موتورهای دو زمانه به طور سنتی مهم ترکیب کردن روغن و بنزین عمل روغن کاری را انجام می‌دهند که اصلی استانداردهای زیست محیطی فعلی یک کابوس به شمار میرود. این مدل احتراق در موتورهای دیزلی مرسوم است. Achates داعیه می‌کند که موتورهای این کمپانی در حدود 30 تا 50 درصد به نسبت نمونه های همگانی و 4 زمانه بنزینی و دیزلی کارایی بهینه تری دارد و در حدود 10 % ارزان تر از یک موتور V6 سوپرشارژر بها دارد. اهمیت مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت بیرون حرکت کرده و در عاقبت میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates یک‌سری ورژن دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خویش دارااست که به جهت هر چیزی از خودروهای شخصی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون فرایند آزمایش خود را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر است که ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور ساخت میکند. چنانچه اتاقک کاملا مسدود باشد، فشار در تمام جهتها یکسان خواهد بود و موشک حرکت نخواهد کرد. به خصوص در صورتی که صداگیر موتور اثرگذار نباشد. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس میان آن‌ها تزریق میشود.هوا از طرز درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه میشود و گازهای خروجی از طرز گروه دیگری از درگاهها به به عبارتی شکل، مشابه موقعیت معمول در پیشرانههای دو زمانه، بیرون خواهد شد. در حالت های شدید خیس همین امر می تواند باعث خوردگی کناره سیلندر شده و و بخش مربوطه رد سر سیلندر را هم مبتلا خوردگی نماید . در اين موقعیت رينگ داراي شيار داخلي مي باشد. موتورهای درونسوز یا این که موتورهای احتراق داخلی که اهمیت ICE یا موتور IC (به انگلیسی: Internal Combustion Engine) نشان دیتا میشوند، به موتورهایی گفته می‌شود که در آن‌ها آمیزه ای از سوخت و اکسنده (معمولاً هوا یا اکسیژن) در داخل محیط ای بستهای به اسم محفظه احتراق واکنش داده و آتش میگیرند. موتورهایی که از اصول کار موتورجت بهره می برند اما پیشرانش در آنها حیاتی ملخ انجام می‌گیرد توربوپراپ نام دارا‌هستند و نوعی موتور جت بهشمار نمیروند. سپس میل لنگ , فلایویل را چرخانده و به وسیله سیستمی به اسم کلاچ , قدرت ساخت شده را به جعبه دنده یا این که گیربکس میدهد , بعد از آن شما با گزینش دنده , آدرس پیستون سازی تبریز توان ایجاد شده را به چرخها رسانده و سبب ساز حرکت خودرو میشوید . دیواره پیستون در این مرحله پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی میگردد که ضمن آماده آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، تماما فرم استوانه به خویش میگیرد. از مزایای آلومینیوم می توان به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در برعلیه آلومینیوم با معایبی زیرا بها بالا و انبساط بسیار است. سوخت به صورت مستقیم در بخش بالایی دو پیستون تزریق نمیشود. در اینجا برای ادراک بهتر ادامه مطالب بایستی نکته ای را درباره سوپاپ ماشین شرح دهیم ، در سیلندرهای یک ماشین ممکن میباشد از یک سوپاپ محل ورود و یک سوپاپ خروجی به کارگیری نمایند که به آن سیلندر دو سوپاپه می گویند. موتورهای W رخ در تعداد محدودی از خودروها به کار گیری شده است. این روش به شکل همگانی در موتورهای 4 زمان گزینه استعمال قرار میگیرد. در واقع اساسی فشرده سازی سوخت و هوا گرمای آیتم نیاز به جهت مشتعل شدن را مهیا میسازد. همین قطعه در واقع در مرکز و قلب موتور قرار دارااست و زمانی می اقتدار آن را بازدید کرد که درب سوپاپ و سر سیلندر گشوده شده باشد. پیستون های بیضی رخ که برای دوری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود اهمیت بعد ها خاصی طرح می گردد.به طوری که در چشم می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارد به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا این که ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر هست و قطر پیستون در روی محور ۴۵ رتبه ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. از مزایای دیگر این موتور می توان به آلایندگی کاهش آن اشاره کرد. از مزایای چدن هم میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت، قیمت پایین و انبساط کم آن اشاره نمود و معایب آن نیز شامل مواردی چون وزن مضاعف و انتقال حرارت کم است. مزایا : : مقاوم در برابر حرارت و فشار بالا- انبساط کم- مقاوم در برابر سایش- قیمت ارزان. که ضمن خنک کاری، از انبساط پیستون دوری می کند. محصول این پیستون ها از فلز آلومینیوم بوده که حیاتی ترین علت های انتخاب آن، انبساط کم، استحکام، وزن اندک و قابلیت سوق‌دهی حرارتی خوب می باشد. در عوض استفاده از یک شفت بلند در خودرو های چند سیلندره در آن توپی وجود دارااست که همه شاتون های پیستون ها به توپی وصل شده اند . به طور بی آلایش در هیدروموتورهای پیستونی از پیستون های یکطرفه به کار گیری می شود که گشوده شدن آن بوسیله فشار سیالی می باشد که بر آن ها اعمال می شود و حساس برگشت خویش سیال را تخلیه می کنند. موتورهای OPE از سال 1900 در گونه های و اقسام نیروگاه کشتی، تانک ها و لوکوموتیو قطار استعمال شده است.