چراغ ، دیا ، تزیینات: آنچه در انتظار فروش دیوالی آمازون است این است

توسط: میز زندگی | دهلی نو |

9 نوامبر 2020 ، 8:00:30 بعد از ظهر





آمازون ، فروش آمازون ، فروش جشن آمازون ، جشنواره بزرگ آمازون آمریكا ، جشنواره بزرگ هند آمازون دیوالی ، اخبار سریع هندبرای شروع به وب سایت آمازون هند بروید! (عکس پرونده)

جشنواره چراغ ها ، دیوالی ، یکی از مهمترین و قابل توجه ترین جشنواره هایی است که در هند و در برخی از کشورهای جهان برگزار می شود. در روز – و همچنین در روزهای منتهی به آن – مردم خانه خود را تمیز می كنند ، چیزهای جدید می خرند تا هر اتاق و گوشه ای را تزئین كنند ، لباس جدید می پوشند و همچنین برای دلجویی از خدایان و جلب بركات آنها چند پوجا انجام می دهند. خرید برای جشنواره قسمت مهمی از جشن است. و در حالی که همه گیری بیماری ، رفت و آمد و خرید مردم را مانند سالهای گذشته با مشکل روبرو کرده است ، آمازون پیشنهادهای جالبی ارائه داده است تا تجربه را مانند همیشه لذت بخش تر کند.

در چند روز اخیر فروش آمازون ، بعنوان بخشی از جشنواره بزرگ هند ، چندین دکوراسیون جالب خانه و محصولات مخصوص دیوالی با تخفیف ارائه شده است.

* اگر فقط به دنبال خرید وسایل دکوراسیون منزل هستید ، این سایت حداکثر 60 درصد تخفیف برای شمع و چراغ و 60 درصد تخفیف برای بتها و پوجا تالیس نیز ارائه می دهد.

* انبوهی از چراغ های LED با طرح های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید چراغ های رشته ای پری توپ را با قیمت 349 روپیه خریداری کنید ، و چراغ های رشته ای شکوفه را برای صنوبر سازی خانه خود فقط با قیمت 499 روپیه شکوفا کنید.

همچنین بخوانید | با این نکات ساده دکوراسیون خانه خود را آماده دیوالی کنید

* دیوالی زمان خوبی برای تغییر تنظیمات خانه و آوردن برخی اضافات است. به همین ترتیب ، می توانید برخی از دکورهای دیواری فلزی را که از 2،620 روپیه آغاز می شود انتخاب کنید. آنها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند و شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که باعث زیبایی خانه شما شود.

* اگر کسی هستید که دوست دارید خانه خود را با استفاده از شمع تزئین کنید ، می توانید ست هایی با قیمت 229 روپیه بخرید! مجموعه ای از 100 شمع رنگارنگ فقط برای 269 روپیه در دسترس است!

* علاوه بر این ، دیه های مختلفی وجود دارد که در فروش هستند. می توانید دیه های سنتی را انتخاب کنید ، یا می توانید انواع تزئینی مانند ساخته شده از برنج را انتخاب کنید و به صورت فانوس در می آیند. این موارد فقط برای 269 روپیه در دسترس هستند.

* دیه های عروسکی دست ساز بازیافتی نیز مورد تقاضا هستند. اینها را می توانید با قیمت 151 روپیه خریداری کنید!

همچنین بخوانید | این دیوالی با این نکات دکوراسیون جدول درجه یک میزبان فراموش نشدنی شوید

* انواع مختلفی از دیاها در فروش وجود دارد ، و شما می توانید هر آنچه را دوست دارید انتخاب کنید ، یا ترکیبی از انواع مختلف را بخرید تا هر گوشه خانه خود را تزئین کنید – بالاخره این جشنواره چراغ است!

* مجموعه های رنگی و دست ساز دیای واکس زده دست ساز با قیمت 249 روپیه در دسترس است و با این کار می توانید انواع مختلفی از گلهای فلزی گل را برای 289 روپیه جفت کنید. این حتی می تواند برای آماده سازی پوجا نیز استفاده شود.

* هیچ دیوالی بدون احترام به الهه لاکشمی و لرد گانشا کامل نیست. شما می توانید بت های فلزی آنها را – که می تواند به عنوان چراغ روغن ویترین نیز استفاده شود – با قیمت 299 روپیه خریداری کنید.

برای شروع به وب سایت آمازون هند بروید!

برای اخبار بیشتر درباره سبک زندگی ، ما را دنبال کنید: توییتر: سبک زندگی | فیس بوک: سبک زندگی IE | اینستاگرام: یعنی_ سبک زندگی

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سبک زندگی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd