چادویک بوسمن ، دونالد ترامپ و گروه پاپ BTS در سال 2020 بر توییتر تسلط خواهند یافت

توسط: رویترز | لس آنجلس |

8 دسامبر 2020 ، ساعت 9:46:04 صبح





چادویک بوسمانیک پست توئیتری توسط خانواده چادویک بوسمان که می گوید این بازیگر در اثر سرطان روده بزرگ در 43 سالگی درگذشت بیش از 7.5 میلیون بار “پسندیده” شد. (عکس: توییتر / chadwickboseman)

این پلتفرم رسانه های اجتماعی روز دوشنبه اعلام کرد که خبر درگذشت چادویک بوزمن ، ستاره پلنگ سیاه بیشترین اشتراک را در توییتر در سراسر جهان داشته است و بیشترین “لایک” را از هر توییت دیگر داشته است.

توییتر اعلام کرد ، پست 28 آگوست توسط خانواده بوسمن مبنی بر اینکه این بازیگر در اثر سرطان روده بزرگ در 43 سالگی درگذشت ، بیش از 7.5 میلیون بار “پسندیده” شد ، و اطلاعات شایع ترین رویدادها را در سیستم عامل خود برای سال 2020 منتشر کرد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، که خود یکی از کاربران پرکاربرد توییتر است ، در سال 2020 بیشترین توئیت را درمورد سرتاسر جهان دنبال کرد و پس از او جو بایدن رقیب دموکرات و پیروز وی در انتخابات نوامبر بود.

گروه K-Pop BTS برای چهارمین سال متوالی در رتبه اول بیشترین تویت ها در مورد نوازندگان در ایالات متحده قرار گرفت که نشان دهنده نقاط عطف گروه پسران کره جنوبی در نمودارهای تک آهنگ های ایالات متحده و موفقیت در نمایش های جایزه است.

همچنین بخوانید | 5 بالاترین توییت در مورد فیلم های هندی سال 2020 | سلفی مستر ویجای بیشترین بازتوییت شده در توییت مشاهیر سال 2020 است | در اینجا بیشترین توئیت شده در مورد نمایش های تلویزیونی سال 2020 است

ادای احترام باراک اوباما ، رئیس جمهور اسبق آمریکا به کوبه برایانت به عنوان “افسانه در زمین” پس از مرگ بازیکن بسکتبال در سقوط هلی کوپتر در ژانویه ، دومین مورد پسند و بازتوییت بود.

جورج فلوید ، مردی که مرگ وی در مینیاپولیس زیر زانوی یک افسر پلیس سفیدپوست اعتراضات جهانی علیه نژادپرستی را برانگیخت ، سومین توئیت شده در مورد شخص جهان در سال 2020 بود ، در حالی که هشتگ # BlackLivesMatter پس از # COVID19 ، توییتر گفت.

توییتر اعلام کرد ، خواننده رپ كانیه وست كه در ماه نوامبر برای كاخ سفید نامزد شد و سلامت روانی وی نگرانی هایی را ایجاد كرد ، مقام دوم را در میان نوازندگان به دست آورد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.