پونا: مبارزات انتخاباتی برای نظرسنجی های فارغ التحصیلان و معلمان پایان یافت

توسط: سرویس خبر اکسپرس | پونا |

29 نوامبر 2020 ، ساعت 11:40:12 ب.ظ.





نظرسنجی های حوزه پونا ، نظرسنجی های حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان پونا ، نظرسنجی های معلمان پون ، اخبار پونا ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هند5.5 رأی دهندگان ثبت نام شده در حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان و 1.18 رأی دهندگان رأی دهنده در حوزه انتخابیه معلمان در بخش پونا وجود دارد.

مبارزات انتخاباتی برای انتخابات کرسی های فارغ التحصیلان و معلمان در بخش پونا روز یکشنبه به پایان رسید. رأی گیری برای هر یک کرسی در دو گروه برای شورای قانونگذاری ماهاراشترا روز سه شنبه برگزار می شود.

از آنجا که این اولین انتخابات در ایالت در میان بیماری همه گیر Covid-19 است ، نامزدها باید روش ها و تکنیک های جدیدی را برای مبارزات انتخاب می کردند.

Maha Vikas Aghadi (MVA) به ترتیب آرون لاد را برای حوزه انتخابیه و Jayant Asgaonkar را برای حوزه انتخابیه معلمان در برابر Sangram Deshmukh و Jitendra Pawar از BJP معرفی کرده است. Maharashtra Navnirman Sena و حزب Aam Aadmi به ترتیب Rupali Patil و Amol Pawar را در حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان معرفی کرده اند.

5.5 رأی دهندگان ثبت نام شده در حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان و 1.18 رأی دهنده در حوزه انتخاب معلمان در بخش پونا وجود دارد.

جای خالی در این حوزه های انتخابیه به دلیل استعفای چاندراکانت پاتیل از BJP ایجاد شد که سال گذشته از کوتروود به عنوان نماینده مجلس قانونگذاری ایالت انتخاب شد. دوره تصدی Dattatraya Sawant ، که نماینده جامعه معلمان بود ، در ژوئیه سال جاری پایان یافت.

نامزدها بنرهایی را در سراسر شهر پونا نصب کرده اند که بیشترین تعداد رای دهندگان را در هر دو حوزه انتخابیه از بین هر پنج منطقه در این بخش نگه می دارد ، در حالی که احزاب سیاسی مختلف از رسانه های اجتماعی برای کاندیداهای خود استفاده می کنند. برخی از تجمعات عمومی نیز توسط رهبران از جمله وزرای کابینه ایالت در روزهای اخیر برگزار شده است.

فروشگاه های مشروبات الکلی تعطیل هستند

راجش دشموخ ، گردآورنده منطقه پونا ، اعلام کرد که تمام مشروبات فروشی ها و بارها برای رای گیری و شمارش آرا shut بسته خواهند ماند.

این تعطیلی از صبح روز یکشنبه ، 48 ساعت قبل از روز رأی گیری به اجرا درآمد و تا پایان رأی گیری در اول دسامبر ادامه خواهد داشت. مغازه ها مجاز به باز شدن بعد از ساعت 5 عصر روز سه شنبه هستند که رأی گیری به پایان می رسد. مقامات گفتند که مغازه ها در 2 دسامبر باز خواهند ماند ، قبل از اینکه دوباره در 3 دسامبر بسته شوند ، زمانی که آرا شمارش می شود و نتایج اعلام می شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.