پونا: دو خواهر ، بستگان آنها به جرم “ربودن” پسر یک ساله از زیر پل هوایی هادپسار نگهداری شدند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | پونا |

26 نوامبر 2020 ، ساعت 11:05:14 بعد از ظهر





زن آزاده پونه ، موارد آزاری پونا ، تجاوز جنسی پونا ، زن پونا مورد آزار جنسی چشم را از دست داد ، اخبار شهر پونهمادر پسر شکایتی را در ایستگاه پلیس هاداپسار ثبت کرد و به دنبال آن پلیس تصاویر دوربین مداربسته را از منطقه و سایر مناطق بررسی کرد.

پلیس سه نفر از جمله دو زن را به اتهام ربودن یک پسر یک ساله از زیر پل هوایی در هاداپسار دستگیر کرد.

پلیس سه متهم را به نام های Panchasheela Melinkeri ، Vaishaali Sonkamble و Kernath Suryawanshi ، بومی کارناتاکا ساکن Daund taluka در منطقه Pune شناسایی کرده است.

طبق گفته پلیس ، ملینكری و سونكمبل خواهر هستند در حالی كه سوریاوانشی از اقوام است. پلیس گفت که تحقیقات آنها نشان داد که دو خواهر اوایل 23 نوامبر پسری را که با مادرش در زیر پل هوایی در هاداپسار خوابیده بود ربودند.

مادر پسر شکایتی را در ایستگاه پلیس هاداپسار ثبت کرد و به دنبال آن پلیس تصاویر دوربین مداربسته را از منطقه و سایر مناطق بررسی کرد.

پلیس همچنین گفت که سرنخی از این دو زن پس از گرفتن کودک به جاده پونا-سولاپور رفته و آنها عملیات جستجوی را در بزرگراه آغاز کردند. اوایل روز چهارشنبه ، آدم ربایان کودک را به مادرش در هادپسار برگرداندند.

با دریافت اطلاعات ، تیم های پلیس تحقیقات خود را شدت بخشیدند و متهم را که به ربودن نوزاد اعتراف کرد ، ضرب و شتم کردند.

پلیس گفت که سونکمبل قادر به بچه دار شدن نیست ، بنابراین او و خواهرش به همراه سوریاوانشی تصمیم به ربودن نوزاد گرفتند ، اما از ترس گرفتار شدن او را بازگرداندند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.