پلیس کارناتاکا دو مظنون به پاشیدن گرافیتی گروه حامی ترور در منگالورو را ضرب و شتم کرد

توسط: میز وب اکسپرس | بنگالورو ، منگالورو |

دسامبر 6 ، 2020 10:08:22 صبح





Granthi در RK Puram gurdwara که با ضربه سر بر روی سر قرار گرفت ، می میردپلیس مشکوک بود که هواداران محلی گروه های تروریستی پشت این گروه باشند.

نزدیک به ده روز بعد گروه های تروریستی با استقبال از دیوارنوشته ها در مانگالورو کارناتاکا ظاهر شدند، پلیس دو نفر – یک تاجر پارچه و یک دانشجوی مهندسی – را در ارتباط با این پرونده بازداشت کرد.

طبق گفته کمیسر پلیس شهر منگالورو ویکاش کومار ویکاش ، پرونده ها در کلانتری های Mangaluru East و Mangaluru North ثبت شده اند. وی گفت: “تیم ویژه ای برای کشف پرونده تشکیل شد که پس از جستجوی گسترده و با اطلاعات فنی ، دو متهم را ردیابی و ضرب و شتم کرد.”

متهمان به نام محمد شريق (22) كه يك بازرگاني عمده فروش پارچه را در تيرتهالي اداره مي كند و Mazz Muneer Ahmed (21) ، دانشجوي سال سوم B.Tech شناسايي شده اند. پلیس گفت ، هر دو اهل منطقه شیواموگگا هستند. در حال حاضر از آنها بازجویی می شود تا مشخص شود دیگران در این جنایت دست داشته اند یا خیر.

اولین نقاشی های دیواری در تاریخ 26 نوامبر ، دوازدهمین سالگرد حملات بمبئی در سال 2008 منتشر شد. این بخش از لشکر طیبه (LeT) ، گروه تروریستی مستقر در پاکستان که حملاتی را انجام داد که منجر به کشته شدن 166 نفر از جمله 18 پرسنل امنیتی شد ، یاد کرد. از طالبان ، یک گروه تروریستی دیگر ، نیز در این دیوارنویسی ها نام برده شد.

سه روز بعد، چنین جنجالی دیگری در شهر مشاهده شد. در آن اشاره شده به “کسی که پیامبر را آزرده می کند.” پلیس مشکوک بود که هواداران محلی گروه های تروریستی پشت این گروه باشند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Bangalore ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.