پس از ملاقات کوشوا با Nitish ، RLSP ممکن است با JD (U) همسو شود

نوشته شده توسط سانتوش سینگ | پتنا |

دسامبر 6 ، 2020 5:15:46 صبح





اوپندرا كوشواها اخیراً در جلسه بررسی RLSP به نزدیكی با نیتیش اشاره كرد.

کمتر از یک ماه پس از نتایج انتخابات مجمع بیهار ، رئیس حزب رشتریا لوک ساماتا (RLSP) ، اوپندرا کوشوا ، شروع به پاسخگویی به رئیس جمهور ملی JD (U) و Nitish Kumar مدیرکل مدیریت بحار کرد. این دو رهبر اخیراً ملاقات کرده اند و به طور گسترده ای حدس می زنند که RLSP می تواند به زودی با JD (U) همسو شود.

با این حال ، با توجه به درخواست منابع JD (U) ، کوشوا ممکن است به زودی در مورد ادغام تصمیم نگیرد.

منابع در RLSP و JD (U) گفتند كه همسر كوشوا Snehlata Sinha می تواند به سیاست های فعال بپردازد و گمانه زنی ها در مورد ساخت Mush از كوشوا وجود دارد.

توضیح داده شده

چاره ای برای کوشوا باقی نماند

پس از عملکرد ناخوشایند متوالی RLSP در نظرسنجی های مجمع 2015 ، انتخابات لوک سبها 2019 و نتایج بیهار 2020 ، اوپندرا کوشوا اکنون پس از ناکامی در به چالش کشیدن رئیس JD (U) ، راهی جز پیوستن به مربی سابق خود ، نیتیش کومار ، ندارد. RLSP ، که بخشی از اتحاد با BSP و AIMIM بود ، حتی با کسب بیش از 10 تا 40 هزار رای در بیش از 40 کرسی ، نتوانست هیچ کرسی را بدست آورد. از آنجا که نیتیش و کوشوا از همان پایگاه رای گیری OBC Koeri-Kurmi مشترک هستند ، تعجب آور نیست اگر آنها دوباره به نیروهای خود بپیوندند.

با این حال ، یک منبع در JD (U) گفت: “همانطور که کوشوا به عنوان وزیر اتحادیه خدمت کرده و در گذشته هم عضو لوک سبها و هم راجیا صباح بوده است ، ممکن است از کسب MLC راحت نباشد.”

یک منبع JD (U) گفت که کانال ارتباطی بین Kushwaha و Kumar پس از انتقاد Kushwaha رهبر RJD از تجاوی Yadav به دلیل حمله شخصی خود به CM Bihar در جلسه مجمع.

گفته می شود که پس از یک رهبر ارشد JD (U) ایالت ، کوشواها ، نیتیش رئیس RLSP را برای “بازگشت به خانه” دعوت کرده است.

رئیس RLSP در نشست دو روزه بررسی حزب خود ، كه در 3 دسامبر در پاتنا به پایان رسید ، به نزدیكی او با نیتیش اشاره كرد. “در شرایط پیش از انتخابات ، مردم نه نیتیش را می خواستند و نه تجاوی. اما بعداً شرایط بین مردم این دو نفر را انتخاب کرد ، مردم نیتیش را ترجیح دادند. “

Snehlata Kushwaha برای اولین بار در جلسه نقد و بررسی عمومی ظاهر شد و در سخنرانی خود از کارگران حزب خواست که یا خط حزب را قدم بزنند یا انتخاب خود را انجام دهند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود