پس از خنثی کردن تلاش برای آزار و اذیت ، مرد به زن حمله می کند ، او را از یک چشم کور می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | پونا |

به روز شده: 5 نوامبر 2020 10:17:10 بعد از ظهر





کنگره MP ، Arif Masood رزرو شده ، MP کنگره رزرو شده ، رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون ، اخبار هند ، هند اکسپرسمقامات پلیس گفتند که این زن از خانواده فقیری است و او و همسرش با انجام مشاغل کوچک و کار کار مزرعه امرار معاش می کنند.

یک زن 37 ساله پس از مقاومت در برابر تلاش های مرد ناشناس برای آزار و اذیت ، از یک چشم کور شد و او برای تلافی جویی به او حمله کرد. این زن همچنین از ناحیه چشم دیگر آسیب دید.

این حادثه اواخر روز سه شنبه در یکی از روستاهای شیرو تالوکا در منطقه پونا رخ داد. پلیس روستایی پونه اقدام به تعقیب و گریز مظنون کرده است. اواخر روز پنجشنبه ، پلیس گفت که آنها از یک مظنون در حال بازجویی هستند اما تا زمان ارائه آخرین گزارش ، وی را به خاطر جرم متهم نکرده اند.

زن برای پاسخگویی به تماس طبیعت از خانه خود بیرون رفته بود. فردی ناشناس سعی در آزار و اذیت وی داشت و هنگامی که وی خواست مانع وی شود ، از ناحیه هر دو چشم وی زخمی کرد. پس از هشدار در مورد این حادثه ، تیم های ما به سرعت خود را به محل رساندند و زن را به بیمارستان منتقل کردند ، جایی که وی در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی چشم تحت درمان است.

“این زن در شوک است و تیم ما در تلاش است تا با در دست داشتن شرایط حساس او ، هرچه بیشتر جزئیات را بدست آورد. ما در تلاش هستیم بفهمیم که چگونه صدمات وارد شده است. ما افسرهایی را تشکیل داده ایم که در زمینه های مختلف کار می کنند. “ما یک مرد را بر اساس تحقیقات مقدماتی بازداشت کرده ایم … تمام زوایای دیگر نیز در حال پیگیری هستند. ”

مقامات پلیس گفتند که این زن از خانواده فقیری است و او و همسرش با انجام مشاغل کوچک و کار کار مزرعه امرار معاش می کنند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.