پرونده TRP: پلیس کارمند جمهوری را دستگیر کرد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

10 نوامبر 2020 ، ساعت 9:43:09 بعد از ظهر





شبکه رسانه جمهوری ، تلویزیون جمهوری ، پلیس بمبئی ، اخطار پلیس جدید شبکه رسانه جمهوری ، اخبار شهر بمبئیپلیس گفت پول برای افزایش TRP جمهوری بین ژانویه 2020 و ژوئیه 2020 پرداخت شده است.

شاخه جنایی بمبی در روز سه شنبه دوازدهمین قضاوت در کلاهبرداری امتیازهای تلویزیون (TRP) و اولین قضاوت درباره یک شخص مرتبط با شبکه اخبار جمهوری را انجام داد. غانشیام سینگ (44) اوایل صبح سه شنبه از محل سکونت خود در تانه دستگیر شد و در دادگاه که وی را در بازداشت پلیس بازداشت کرد ، تولید شد.

طبق گزارش بازپرس ، هنگام بازجویی از ابیشک کولاوده ، که قبلاً در این پرونده دستگیر شد ، معلوم شد که این سینگ ، رئیس توزیع تلویزیون جمهوری است که گفته می شود 15 میلیون روپیه به او در محل زندگی یک اششی چوداری پرداخت کرده است ، در اوایل پرونده دستگیر شد.

پلیس در گزارش بازپرداخت گفت که این پول بین ژانویه 2020 و ژوئیه 2020 برای افزایش TRP جمهوری پرداخت شده است. در بازداشت اعلام شده ، بخشی از پرداخت نیز از طریق اپراتورهای هاوالا انجام شده است.

گزارش بازپرداخت اضافه کرد که این پول سپس با سایر افرادی که مسئول نصب BAR-o متر در خانه هایی بودند که TRP بر اساس آنها محاسبه می شود ، تقسیم شد. پلیس گفت که آنها 11.72 روپیه در محل اقامت کلاود پیدا کردند.

گزارش بازپرس متهم تحت تعقیب در این پرونده را به عنوان صاحب کانال جمهوری و افراد مربوطه ، News Nation و افراد مربوطه ، صاحب کانال Mahamovie و افراد مربوطه شناسایی کرده است.

جمهوری در بیانیه ای گفت ، “غانشیام سینگ در همه زمینه ها همکاری داشته و به بهترین سوالات پلیس در حد دانش و توانایی خود پاسخ داده است. غانشیام شخصاً بیش از 40 ساعت بازجویی نیمه حضوری را پشت سر گذاشته است و بازداشت فعلی وی با کمترین فشار در تاکتیک های عالی قانون و ماشین آلات نظم در ایالت ماهاراشترا روبرو می شود که بدون کنترل کار می کند. “

پرونده پلیس بمبئی این است که برخی کانال ها مانند جمهوری برای افزایش غیرقانونی TRP خود هزینه می کردند و بنابراین با دریافت نرخ های بالاتر برای تبلیغاتی که به دلیل TRP زیاد کسب می کردند ، به طور غیرقانونی سود کسب می کردند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود