پانل قانون شورای GST برای برداشتن مراحل جلوگیری از فاکتورهای جعلی

توسط: دفتر اقتصادی ENS | دهلی نو |

18 نوامبر 2020 ، 1:28:11 صبح





منابع وزارت دارایی گفتند مشاغلی که صاحبان یا مروجین آنها سابقه مالی متناسبی ندارند ، ممکن است توسط مأموران مالیات مورد بررسی دقیق فیزیکی و مالی قرار گیرند.

مقررات مربوط به ثبت نامها از جمله ثبت نامهای معتبر احتمالاً تشدید خواهد شد زیرا دولت در حال جلوگیری از افزایش موارد فاکتورهای جعلی تحت رژیم مالیات کالاها و خدمات (GST) است. این اقدامات ، که می تواند به افزایش نشت درآمد و افزایش درآمد GST کمک کند ، در جلسه کمیته حقوقی شورای GST در روز چهارشنبه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منابع وزارت دارایی گفتند مشاغلی که صاحبان یا مروجین آنها سابقه مالی متناسبی ندارند ، مانند تشکیل اظهارنامه مالیات بر درآمد و پرداخت مالیات بر درآمد به دولت ، ممکن است قبل از اینکه شرکتهایشان بتوانند از طریق مأموران مالیات ، مورد بررسی دقیق فیزیکی و مالی قرار گیرند برای ثبت GST در نظر گرفته شده است.

این کمیته ، متشکل از افسران ارشد مالیات مرکزی و ایالتی ، همچنین در مورد کلاهبرداری های فاکتور جعلی GST ، تشدید بیشتر روند ثبت GST و سایر اقدامات قانونی از جمله اصلاحیه قانون مورد نیاز در قانون GST برای جلوگیری از تهدید فاکتورهای جعلی ، بحث می کند ، منابع وزارت دارایی گفتند.

از تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی چنین مودیانی استفاده می شود که مشکوک به فعالیت های کلاهبرداری هستند و با تعلیق ثبت نام آنها ، و به دنبال آن بررسی دقیق جسمی و مالی توسط افسران حوزه برای بررسی ، اقدامات هماهنگی انجام می شود. قبل از اینکه اجازه استفاده مجدد از ثبت نام خود را داشته باشند ، واقعی بودن عملیات خود را انجام دهند. “

کمبود درآمد: تلانگانا گزینه استقراض دولت را انتخاب می کند

تلانگانا پیشنهاد مرکز (گزینه 1) برای تأمین کمبود درآمد مالیات کالاها و خدمات (GST) از طریق استقراض را پذیرفته است و از طریق پنجره ویژه ای که توسط وزارت دارایی تسهیل می شود 2380 کرور روپیه دریافت می کند.

این ایالت اکنون به 22 ایالت دیگر و 3 سرزمین اتحادیه (دهلی ، جامو و کشمیر و پودوچری) پیوسته است که گزینه 1 را انتخاب کرده اند. کرالا ، پنجاب ، بنگال غربی ، چاتیسگر ، جارخند هنوز تصمیم به انتخاب طرح وام ندارند ، زیرا مرکز باید کل کسری کرور 1.83 لاری را قرض بگیرید.

این مرکز قبلاً در 23 اکتبر ، 2 نوامبر و 9 نوامبر 18000 کرور روپیه به نمایندگی از ایالت ها وام گرفته است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کسب و کار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود