ویندو دارا سینگ در Bigg Boss 14: رقبا واقعی نیستند

نوشته شده توسط سانا فرزین | بمبئی |

6 نوامبر 2020 ، 7:40:36 بعد از ظهر





رئیس bigg 14 ، ویندو دارا سینگویندو دارا سینگ جایزه Bigg Boss 3 را بالای سر برد. (عکس: ویندو دارا سینگ / اینستاگرام)

ویندو دارا سینگ ، برنده Bigg Boss 3 ، یکی از وفادارترین طرفداران این نمایش واقعیت است. از طریق به اشتراک گذاشتن نظرات خود ، حفاری در مسابقه ها و نظرات شخصی در مورد اتفاقات ، دستگیره توییتر ویندو در هر فصل کاملاً فعال است. سال گذشته ، او حتی برای حمایت از Sidharth Shukla مورد علاقه خود به خانه رفت.

آخرین فصل Bigg Boss در حال حاضر روی آنتن است و گرچه نتوانسته سر و صدای زیادی ایجاد کند ، اما شرکت کنندگان در تلاشند تا درام درونی ایجاد کنند. در یک گفتگوی اختصاصی با indianexpress.com ، ویندو دارا سینگ گفت که او به طور منظم این فصل را دنبال نکرده است. “من این فصل را دنبال کردم تا زمانی که سالمندان طوفانی حضور داشتند. آن وقت من برای کار دور بودم و حالا با این همه منفی در نمایش ، شما نمی خواهید فوراً به آن بپردازید. همچنین ، محتوای بسیار زیادی در حال حاضر منتشر می شود و زمان کمتری وجود دارد. شما نمی توانید تمام روز در دستگاه خود باشید ، “برنده قبلی را به اشتراک گذاشت.

از نظر ویندو ، در این فصل چیزی وجود ندارد. به اشتراک گذاشتن این در حالی است که شرکت کنندگان کاملا جالب هستند ، اما این بازی آنها است که هیچ اثری ندارد. او گفت ، “از آنچه در روزهای اولیه دیدم ، همه آنها بسیار قوی هستند. با این حال ، من احساس می کنم آنها واقعی نیستند و بیشتر اقدام به عمل نمی کنند. آنها با برنامه های از پیش طراحی شده زیادی روبرو شده اند ، که مشخصاً در مورد Bigg Boss کار نمی کند. “

وی افزود كه شركت كنندگان نمی توانند سازندگان را فریب دهند ، زیرا آنها سالهاست این كار را انجام می دهند. و از آنجا که آنها خودشان نیستند ، به سختی سرگرم کننده ای در نمایش وجود دارد. به گفته وی ، نمایش نمی تواند با فرمول بازی شود یا برنده شود.

بسیاری از اوقات این واقعیت را نشان می دهند که فقط چهره های تلویزیونی را انتخاب می کند. پیش از این ، افراد مشهوری از حوزه های مختلف وارد این نمایشگاه شده بودند که مخاطبان را کنجکاو می کرد.

با این حال ، ویندو دارا سینگ اظهار داشت که این حرفه ها نیستند بلکه افرادی هستند که این نمایش را به یک نمایش جالب تبدیل می کنند. در حالی که مورد علاقه ای ندارد ، وی افزود که ایاژاز خان به دلیل شخصیت متفاوت خود برجسته است. وی با به اشتراک گذاشتن اینکه کارت های وحشی آلی گونی و کاویتا کاوشیک دوستان وی هستند ، وی افزود: “من نتوانستم موفق به دیدن کاویتا در نمایش شوم چون خیلی زود حذف شد. و اکنون ، من واقعاً می خواهم ببینم که الی در مورد Bigg Boss چگونه عمل می کند. او فردی بسیار خنک و آرام است و دیدن او در دیوانه خانه بسیار سرگرم کننده خواهد بود. “

برنده Bigg Boss در ادامه اظهار داشت که از آنجا که فصل گذشته بسیار سرگرم کننده بود ، مطمئناً مقایسه هایی انجام می شود و این می تواند تأثیر بدی در نمایش بگذارد. او همچنین احساس می کند که با توجه به پایان فصل 13 در اوایل سال جاری ، بینندگان حتی زمان کافی برای عبور از آن را ندارند.

همچنین بخوانید | برندگان Bigg Boss: آنها اکنون کجا هستند؟ | Bigg Boss فصل 14 بررسی اکتبر

وی در پاسخ به این س askedال که او چه نوع تفاوتی در نمایش واقعیت نسبت به زمان خود می بیند ، این بازیگر که آخرین بار در Nach Baliye 9 دیده شد ، گفت که شرکت کنندگان در فصل قبل هیچ مرجعی ندارند و بنابراین واقعی هستند. “اکنون بیش از یک دهه است که نمایش در حال پخش است. اکثر آنها دیده اند یا حداقل می دانند چه عواملی مفید است و با برنامه هایی برای جلب توجه مردم همراه هستند. با این حال ، همانطور که قبلاً گفتم ، سازندگان برای مدت طولانی نیز در این حرفه هستند و می دانند که چگونه بازی خود را شکست دهند. گرچه این بار همه چیز خوب است ، اما چیزی وجود ندارد ، و درک آن دشوار است “، ویندو دارا سینگ نتیجه گرفت.

Bigg Boss 14 روی رنگها پخش می شود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd