ویرایشگر می گوید 6000 نسخه از روزنامه Tripura منهدم شده است پس از آنكه کلاهبرداری عمده ای را افشا کرد

نوشته شده توسط Debraj Deb | آگارتالا |

به روز شده: 7 نوامبر 2020 ، ساعت 5:07:08 بعد از ظهر





راجیو سینگ ، مدیر کل پلیس تریپورا ، به indianexpress.com گفت که شکایتی در ایستگاه پلیس Radhakishorepor ثبت شده است و تحقیقات برای شناسایی افراد در حال انجام است. (منبع: Debraj Deb)

صبح روز شنبه نزدیک به 6000 نسخه از روزنامه های بومی “پراتیبادی کلام” که به سه منطقه در تریپورا اعزام شده بود ، در اتوبوس های مسافربری در اودایپور در منطقه گوماتی ربوده و منهدم شد.

راجیو سینگ ، مدیر کل پلیس تریپورا ، به indianexpress.com گفت که شکایتی در ایستگاه پلیس Radhakishorepor ثبت شده است و تحقیقات برای شناسایی افراد در حال انجام است.

آنول روی چوودوری ، سردبیر پراتیبادی كلام گفت كه وی مظنون است این حمله به دلیل گزارش های متعددی در مورد ادعای كلاهبرداری كشاورزی 150 كورویی روپیه ای است كه روزنامه در سه روز گذشته منتشر كرده است. وی به indianexpress.com گفت: “ما مجموعه ای از گزارش ها را منتشر كردیم كه در آن نام وزیر كشاورزی پراناجیت سینگا روی وجود داشت.”

حدود 6000 نسخه از روزنامه در اودای پور ربوده شد. نیمی از آنها سوخته و بقیه پاره شده و دور ریخته شدند. “

در شکایت خود ، چودهوری 11 نفر را به رهبری یک راجو ماجومدر نامگذاری کرده و ادعا کرده است که آنها مسئول تخلیه بسته های روزنامه از اتوبوسی هستند که در مسیر آگارتالا-صبرم پرواز می کند ، سپس نسخه های موجود در جاده را پاره و سوزانده است. وی گفت که سایر اتوبوس های حامل بسته های مشابه نیز صبح شنبه در مکان های دیگر متوقف شدند.

DGP سینگ گفت: “ما در حال تحقیق هستیم. همه باید مطمئن باشند که ما باید افراد درگیر را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم. ” چودوری اگرچه از چگونگی شناسایی هیچ کس متعجب بود ، اما از رئیس رئیس Biplab Kumar Deb برای اطمینان از اقدام در مورد این موضوع تشکر کرد.

پراناب سارکار ، دبیر مستعفی باشگاه مطبوعاتی آگارتالا ، سوبال کومار دی رئیس جمهور مستعفی و دیگران با DIG Soumitra Dhar در مقر پلیس ایالتی خواستار اقدامات سختگیرانه در این زمینه شدند. قرار است روز یکشنبه این باشگاه مطبوعاتی انتخاب شود.

روزنامه نگار ارشد ، جیانتا دبناته این حادثه را محکوم کرد و گفت که مجمع روزنامه نگاران ، یک مجمع برای حمایت از آزادی رسانه ها ، به پلیس 24 ساعت فرصت داده است تا مجرمان را ضرب و شتم کند ، در صورت عدم تظاهرات تحصن در اطراف مقر پلیس.

روزنامه نگار کهنه کار ، جیانتا باتاچاریا ، این حادثه را محکوم کرد و آن را نقض حقوق رسانه ها خواند و گفت در صورت ادامه روند ، دسترسی به توده ها برای سازمان های رسانه ای دشوار خواهد بود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند شمال شرقی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd