وضعیت Covid بهبود یافته است ، دستور انصراف نیازی به فراتر از 31 ژانویه 2021 نیست: HC بمبئی

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

9 دسامبر 2020 ، 11:22:48 بعد از ظهر





دستورات وثیقه بمبئی hc ، بمبئی hc interm ، covid-19 ، covid-19 در ماهاراشترا ، دستور hc بمبئی در تخریب ، اخبار بمبئی ، اخبار اکسپرس هندنیمکت کامل گفت: از آنجا که شورای عالی دادرسی جلسات جسمی را از سر گرفته و “اکنون دسترسی به عدالت امکان پذیر است” ، احزاب می توانند به مجامع مناسب برای دستورات مراجعه کنند. (فایل)

با توجه به وضعیت Covid-19 حاکم در ماهاراشترا ، دادگاه عالی بمبئی روز سه شنبه کلیه دستورات موقت مصوب دادگاه های مختلف در سراسر ایالت را ادامه داد که تا 31 ژانویه 2021 لازم الاجرا خواهد بود.

دستورات تخلیه ، سلب مالکیت و تخریب ، که قبلاً توسط دادگاه های سراسر ماهاراشترا و گوا به تصویب رسیده است ، تا 31 ژانویه همچنان پابرجا هستند ، مگر اینکه دستور خلاف آن توسط دادگاه صالح تصویب شود.

یک دادگاه چهار قاضی رئیس دادگستری دیپانکار داتا و دادگستری AA Sayed ، Justice SS Shinde و Justice KK Tated در حال شنیدن یک دادخواست suo motu و سایر ادعاهایی بود که خواستار تسکین دستور HC بود که باعث توقف تخریب ، اخراج یا سلب مالکیت در طی همه گیری می شود .

نیمکت کامل گفت: از آنجا که شورای عالی دادرسی جلسات جسمی را از سر گرفته و “اکنون دسترسی به عدالت امکان پذیر است” ، احزاب می توانند به مجامع مناسب برای دستورات مراجعه کنند.

نیمکت همچنین مشاهده کرد که دستورات موقت زودتر با در نظر گرفتن “وضعیت ناخوشایند” در طی همه گیر شدن تمدید شد ، به همین دلیل طرفین دعوا نمی توانستند برای تسکین به دادگاه ها مراجعه کنند. در این نیمکت گفت: “با این حال ، اکنون که اوضاع بهتر شده است و شهروندان اکنون می توانند به مجامع مختلف عدالت دسترسی پیدا کنند ، لازم نیست دستور انطباق فراتر از 31 ژانویه 2021 تمدید شود و دادخواست suo motu نیز قابل تخلیه است.”

HC مدت اقامت خود را با دستور موقت زودتر تا 22 دسامبر تمدید کرده بود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود