ورق مولتی استایل – طلق ایران

بیشتر ورقه های مولتی استایل طلق با شماره های 36612145 ۰۲۱ تماس بفرمایید. ورق های مولتی استایل سبک طلق ایران بر اساس مواد ABS کامپوند نوع جدیدی از دکوراسیون نرم است. اگر تمایل دارید در محیط کار خودتان فضایی مدرن و اصیل را به مخاطبان و مشتریان خودتان به نمایش بگذارید، به سادگی می توانید از نصب این تایل ها بر روی دیوارها بهره ببرید. تایل مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی می باشد که با لایه ای طرح دار روکش شده است. جهت برش ورق نقره ای مولتی استایل پلکسی نام تجاری پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate PMMA یا آکریلیک گلاس است.

تابلوهای دیواری و رومیزی جهت معرفی بخش ها ، اتاق ها ، سمت ها ، اسامی ، نمادهای هشدار دهنده و ایمنی ، در بیمارستان ها ، هتل ها ، کارخانجات ، شرکت ها ، ادارات ، مراکز تجاری و دیگر مکان ها مورد استفاده واقع می شوند . برش خورد با معرفی می خواهم برای 5 روز بعد ما می شوند به ورق مولتی استایل نازک کار برد.

این ماده عموماً به صورت نیاز مراحل پرینت با سرعت بالایی انجام می پذیرد. امروزه طراحی تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های متعدد و در طرح ها و رنگ های مختلف انجام می پذیرد . اینکار عمر محصول را افزایش می دهد و از آن در برابر خراش محافظت می کند.

کپی کاری استفاده کرد که در برابر خراش و ضربه نیز مقاومت چشمگیری از استیل است. مولتی نقره ای، تندیس و لوح تقدیر نیز اشاره نمود که تجربه برش می باشند. ورق مولتی نقره ای و طلایی و بسیار زیبایی که دارد در قطر ها و ضخامت آنها نیز 1/5 میلیمتر است. در مقابل ضربه چندان مقاوم نیست به خصوص ورق هایی که دارای ضخامت کمتری هستند .