واکسن Covid Johnson & Johnson یک میلیارد دلار دیگر بودجه تأمین مالی می کند

توسط: بلومبرگ |

15 نوامبر 2020 ، 7:26:38 صبح





آرم جانسون و جانسون روز شنبه ، اوت در خارج از دفتر مرکزی شرکت در نیوبرانزویک ، نیوجرسی ، ایالات متحده آمریکا نشان داده می شود. 1 ، 2020. (عکس بلومبرگ: مارک کاوزلاریچ)

جانسون و جانسون حدود 604 میلیون دلار برای توسعه معامله خود با دولت ایالات متحده برای تولید واكسن Covid-19 هزینه خواهند كرد و به دنبال جبران رقبایی هستند كه پیش از این در مسابقه پیشروی كرده اند.

سازمان تحقیقات و توسعه پیشرفته زیست پزشکی حدود 454 میلیون دلار اعتبار اضافی به آزمایش گروه 3 فاز متعهد می شود ، که تلاش می کند تا کارایی نامزد واکسن این شرکت را به صورت تک دوز ارزیابی کند.

جانسون و جانسون بیشتر در شکار شرکت های دارویی برای تولید واکسن Covid-19 عقب هستند. رقیب برتر Pfizer Inc. و شریک آن BioNTech SE این هفته اعلام کردند که واکسن آنها به نظر می رسد از 90٪ از عفونت های کووید جلوگیری می کند.

J&J فقط چند هزار شرکت کننده در آزمایش 60،000 نفری خود را ثبت نام کرده است ، بخشی به این دلیل که مطالعه را در ماه اکتبر به دلیل نگرانی در مورد ایمنی متوقف کرد. اکنون انتظار می رود که به جای پایان سال 2020 ، نتایج اولیه آزمایش در اوایل سال آینده خوانده شود.

Paul Stoffels ، مدیر ارشد علمی J & J ، روز شنبه در بیانیه ای گفت: “این توافقنامه با سرمایه گذاری قابل توجه خود ما ، تحقیق و توسعه حیاتی ما را قادر ساخته و بر اهمیت مشاركت های دولتی و خصوصی برای مقابله با همه گیری جهانی Covid-19 تأكید می كند.”

J&J همچنین برای تسریع در جذب افراد شرکت کننده و کاهش زمان آزمایشی به نصف ، به متخصصان داده در UnitedHealth Group Inc مراجعه کرده است.

J&J و Barda ، تحت وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، در ماه مارس بیش از یک میلیارد دلار برای تأمین بودجه تحقیق در یک تقسیم حدود 50-50 متعهد شدند. Pfizer و BioNTech بودجه خود را از دولت آلمان و نه ایالات متحده دریافت كردند ، هرچند كه آمریكایی ها از اولین افرادی هستند كه 100 میلیون دوز دریافت می كنند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار شیوع Coronavirus ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.