“واکسن نمی تواند فقدان تحصیلات را جبران کند”

توسط: سرویس خبر اکسپرس | دهلی نو |

4 دسامبر 2020 1:19:10 صبح





زمین چمن هاکی جدید در مدرسه دولت دهلیمانیش سیسودیا معاون وزیر

مانیش سیسودیا معاون وزیر دهلی روز پنجشنبه گفت که ممکن است یک واکسن ویروس کرونا را به گذشته تبدیل کند اما از دست دادن تحصیلات “قابل جبران نیست”. به زودی واکسن کرونا در سراسر جهان منتشر می شود و این همه گیری موضوع تاریخ است. اما از دست دادن تحصیلاتی که امروز دانشجویان ما با آن روبرو هستند با هیچ واکسنی قابل جبران نیست. برای به حداقل رساندن این ضرر ، دولت دهلی به طور مداوم در حال کار بر روی راه حل ها است. “، سیسودیا ، که قرص هایی را به حدود 50 دانش آموز کلاس 11 مدارس دولتی دهلی توزیع کرد ، گفت.

این تبلت ها توسط سه شركت Tata Power DDL ، BSES Rajdhani Power و BSES Yamuna Power اهدا شده اند و مدیران عامل سه شركت برق در این مراسم حضور داشتند. BSES به عنوان بخشی از طرح مسئولیت اجتماعی شرکت ، 850 قرص و قرص TPDDL 1059 اهدا کرد.

سیسودیا گفت: “این قرص ها فقط نیازهای 1902 دانش آموز را برآورده می کنند ، کودکان بیشتری به این حمایت احتیاج دارند.”

Ganesh Srinivasan ، مدیر عامل شرکت Tata Power DDL گفت: “هدف ما از طریق این ابتکار ، کمک به دانش آموزان برای کنار آمدن با این مشکلات ، به ویژه برای کسانی که در طی همه گیر شدن بیماری در حال دسترسی به تلفن های هوشمند یا لپ تاپ نیستند. به گفته سخنگوی BSES ، “این تبلت ها به دانش آموزان در ادامه تحصیل کمک می کند و انگیزه ابتکاری آموزش آنلاین دولت را فراهم می کند.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود