همه دانستنی ها در مورد دوچرخه ثابت

نسبت به مدلهای قدیمی قیمت دوچرخه ثابت بالاتر است. مسلماً ، این مدل ها نسبت به مدلهای بزرگ کوچکتر هستند و معمولاً طول عمر کوتاه تری دارند اما برای افرادی که فضای کمی دارند، می توانند عملی تر باشند. برخلاف انواع دیگر دوچرخه ها که پاها برای رسیدن به پدال در زیر صندلی قرار می گیرد. دوچرخه های ثابت نشسته به گونه ای ساخته شده اند که کاربر بر روی صندلی که ارتفاع کمتری نسبت به زمین دارد و پاها کمی جلوتر قرار می گیرند و به راحتی می توانید به صندلی آن تکیه دهید. ارتفاع زین دوچرخه باید به گونه ای باشد که هنگام نشستن بر روی آن، ساق پایتان، زمانی که پدال در پایین ترین نقطه ممکن قرار دارد کمی خم شده باشد. این باعث میشود فشار وارد شده بر زانوها کم شود و آسیب کمتری وارد کند. نوع نشسته این دستگاه فشار بسیار کمی به کمر کاربر وارد می کند و برای افراد آسیب دیده مناسب است. از همه مهمتر ، دوچرخه ثابت نشسته هیچ فشاری به زانوها و مفاصل وارد نمی کند ، بنابراین خطر آسیب دیدگی ، درد و تورم بعد از تمرین را تا حد زیادی از بین می برد. قبل، حین و بعد از ورزش به مقدار کافی آب بنوشید.

این قسمت از دستگاه معمولا قابل تنظیم است و کیفیت آن به برند دستگاه برمیگردد. در روش دیجیتالی، شما با یک دکمه و صفحه نمایش، می توانید قدرت و سختی دوچرخه ثابت را تغییر دهید، اما در روش دوم که روش مکانیکی است، دوچرخه را با یک پیچ تنظیم کننده، تنظیم می کنید که معمولاً کنار پدال است. دوچرخه ثابت ایستاده از رایجترین نوع دوچرخه ثابت است که انجام تمرینات مختلف را برای فرد امکان پذیر می کند. وجود یک پنل نمایشی بر روی وسیله ورزشی شما باعث می شود تا به درستی از میزان کالری سوزانده شده، مسافت رکاب زده، شدت ضربان قلب و همچنین سرعتی که در حال تجربه نمودن آن هستید، آگاه شوید و حتی خود را بصورت یک کاراکتر انیمیشنی نیز بر روی نمایشگر دوچرخه تان مشاهده نمایید. این وسیله همچنین به شما امکان می دهد که در هنگام دوچرخه سواری، تلویزیون تماشا کنید، کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید و از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید. اما مهم است که در نظر بگیرید تا چه مدت می توانید دردهای ناشی از استفاده دوچرخه اسپینینگ یا ایستاده را تحمل کنید.

از همه مهمتر ، دوچرخه های تاشو را می توان در هر جایی قرار داد و نگهداری کرد.به معنای این است که می توانید دوچرخه خود را تقریباً در هر مکانی ذخیره کنید. همچنین اگر قصد صرفه جویی در هزینه های خود را داشته و می خواهید خرید دوچرخه ثابت دست دوم از سایت هایی مانند دیوار و شیپور و را تجربه کنید، بهتر است دستگاهی کم کارکرد و تمیز را بخرید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه بابت تعمیر آن نباشید. برای سنین بالا که قصد دارند با این وسیله میزان تحرک خود را افزایش دهند. هدف گذاری: نخستین گام این است که هدف خود را از خرید این وسیلهی هوازی خانگی تعیین نمایید، قصد بهرهبرداری معمولی دارید یا حرفهای، قرار است تنها خودتان از آن استفاده نمایید یا همچنین دوستان و اعضای خانواده، خرید شما باید پاسخگوی این سئولات خرید دوچرخه های ثابت باشد. همچنین ، دوچرخه های ثابت نشسته بزرگتر نسبت به سایر مدل ها راحتی بیشتری فراهم می کنند زیرا تمام اعضای بدن به راحتی در آن جا می شود اما به دلیل اینکه به فضای بیشتری نیاز دارند، توسط مشتری ترجیح داده نمی شوند. تقویت سیستم قلب و عروق، ضربان قلب تحریک میکند و باعث میشود قلب عضلانی شود و به این علت در هر انقباض خون بیشتری به رگ ها پمپاژ میشود و ریسک ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی به صورت چشم گیری کاهش میابد.

استفاده از این وسیله قدرت و استقامت بیشتری را برای ماهیچه های ساق پا و خصوصا ران ها می طلبد. دوستان عزیز توجه داشته باشید این وسیله ثابت ورزشی خود به ۳ مدل دوچرخه ثابت ایستاده، دوچرخ ثابت نشسته و همچنین دوچرخه ثابت اسپینینگ تفکیک می شود. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی رزان کالا بهترین برند و مارک چرخ ثابت های ایستاده و نشسته و بهترین مارک های اسپینینگ ها را در مجموعه خود گردآوری کرده که می توانید بهترین دوچرخه ثابت مد نظر خود را از رزان کالا بخواهید و با اطمینان خرید کنید. بنابراین اگر به دنبال دوچرخه ثابت خانگی ارزان هستید، دوچرخه ثابت ایستاده می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. خوشبختانه ، این دستگاه در قیمت های متنوع در دسترس است و باعث می شود افراد با بودجه های مختلف خود بتوانند مدل مورد نظر خود را تهیه کنند. امکانات نمایشگر: یکی از موارد تعیینکننده قیمت دوچرخه ثابت، امکانات موجود در مانیتور دستگاه است. آگاهی شما بر این اطلاعات برای خرید دوچرخه ثابت، لازم و ضروری است؛ چرا که در بسیاری از موارد، وجود امکاناتی همانند تاشدن دستگاه بر قیمت دوچرخه ثابت خانگی محبوب شما اثر میگذارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید دوچرخه ثابت ساده.