هما اوپدیای ، قتل های هریش باهامانی: دادگاه حکم دادرسی برای پدر متهم صادر کرد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

28 نوامبر 2020 ، 2:25:28 صبح





رمبهادور هنگام احضار در سه نوبت گذشته در دادگاه حاضر نشده است.

دادگاه جلسات جمعه حکم قابل قبولی را علیه پدر متهم در پرونده قتل مضاعف هنرمند Hema Upadhyay و وکیل او Harish Bhambhani صادر کرد.

این حکم پس از عدم حضور رامبهادور راجبار در دادگاه صادر شد. رمبادور ، پدر متهم ویجی راجبار ، در سال 2016 با جلب توقیف سرعت خود – كه گفته می شود متهم از آن برای دفع اجساد پس از قتل استفاده كرده است – برنامه ای را منتقل كرد.

دادگاه به Rambahadur اجازه داده بود تا با پرداخت یک وام 5 دلاری غرامت ، حق حضانت را بدست آورد. همچنین به او دستور داده که آن را به عنوان بخشی از شواهد به فروش نرساند. رمبادور ، ماه گذشته ، به دادگاه گفته بود که عروس وی وسیله نقلیه را فروخته است.

دادستان عمومی عمومی وایبهاگ باگاده روز جمعه به دادگاه گفت که از آنجا که هیچ عکسی از خودرو گرفته نشده است ، شاهدان پرونده نمی توانند آن را شناسایی کنند. با حفظ این نکته که رامباهادور از محل نگهداری سرعت مطلع خواهد شد ، باگاده خواستار صدور حکمی علیه وی شد.

رمبهادور هنگام احضار در سه نوبت گذشته در دادگاه حاضر نشده است.

این دو جسد در 12 دسامبر 2015 در یک آخوند در کندیوالی پیدا شد. پلیس بمبئی چهار نفر را دستگیر کرد ، از جمله شوهر هما ، هنرمند Chintan Upadhyay. ودیادار راجبار ، هنرمند ساخت فلز ، متهم دیگر ، كه پلیس ادعا كرد قتلها را به دستور چینتان انجام داده است ، هنوز فرار می كند.

پلیس همچنین ادعا کرده بود که انگیزه قتل ها اختلاف داخلی بین چینتان و هما بوده است. چینتان ادعا کرده است که پلیس هیچ مدرک قانونی قابل قبول و مدارک کافی ناچیزی مانند مدارک وارد شده در دفتر خاطرات شخصی وی ، علیه وی برای اثبات گناه خود ندارد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.