هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، بنابراین شرکت تولید کننده بایستی کلیدی توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک مدل از این قطعه را طراحی کنند. گونه های هدرز را میتوان در سه مدل کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست حیاتی توجه به موضوعاتی زیرا ارتقاء توان هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی میباشد که برای ارتقا عجله و توان خودرو مورد استفاده قرار میگیرد ، به جهت این که بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت نمایید این مورد یک عدد از موارد حتمی میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی میباشد که تراز آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به لحاظ میرسد، از همین جهت در هنگام بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از طرز خمکاری استعمال شده است، مرحله آن صاف و صیقلی چشم می‌گردد و به همین استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن واقعه میافتد. درصورتیکه بخواهیم در رابطه مهم طراحی این قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که این قطعه سطحی تماما صاف و صیقلی دارد، چرا که درصورتیکه اینچنین نباشد و بر روی تراز آن زبری چشم شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، براین اساس ساخت و طراحی این قطعه را می توان یک عمل دشوار و تهیدست به علم منحصر به فرد در حیث گرفت. در یک تعریف و تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در نظر گرفت که در هنگامی که ارزش ماشین بالا می‌رود و اشخاص توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و حساس کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب میکنند که کارگزاری این قطعه سبب بروز ویژگیهای متمایز در اتومبیل هم میشود. اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز استعمال شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، حساس سرعت و کارایی بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه حساس طراحی و ایجاد همین قطعه اهمیت دارد، روزگار و هزینهای می باشد که شما بایستی برای آن در لحاظ بگیرید، تولید هدرز را میتوان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین استدلال بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در حیث میگیرند که می بایست بهصورت جداگانه بر بر روی خودرو کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. همین دو قطعه از نظر محصول و ساختاری مهم یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اصلی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین بیرون می‌شوند و پروسهی انجام همین اتفاق دارای هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه با مانیفولد، پر سرعت و آسانتر میباشد و این مسئله خویش می تواند بر خنکسازی موتور نیز اثر گذاری داشته باشد. هنگامی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه اهمیت هدرز فولادی پراید وب وبسایت خویش باشید.