نیکی تامبولی از Bigg Boss 14 اخراج شد

نوشته شده توسط سانا فرزین | بمبئی |

5 دسامبر 2020 10:02:31 بعد از ظهر





نیکی تامبولینیکی تامبولی از رئیس Bigg 14 سلمان خان خارج است (عکس: نیکی تامبولی / اینستاگرام)

روز شنبه ، سلمان خان میزبان ، نیکی تامبولی را از خانه Bigg Boss 14 بیرون کرد. به غیر از تامبولی ، راهول ویدیا ، روبینا دیلائیک و یاسمین باهسین برای تخلیه نامزد شدند.

نیکی تامبولی یکی از پرطرفدارترین رقبای فصل بود. از زمان ورود تامبولی ، او سایر بازیگران را با شوخی هایش روی انگشتان خود نگه داشت. شخصیت پر از حباب و اشتیاق او نسبت به وظایف حتی ‘Toofani Seniors’ را تحت تأثیر قرار داد و او اولین هم خانه بود که به عنوان یک رقیب تایید شده انتخاب شد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در سفر نیکی تامبولی دوستی او با Jaan Kumar Sanu بود. در حالی که در ابتدا این دو دوست بودند ، به زودی احساس نسبت به تامبولی احساس شد. وی سپس تصمیم گرفت رابطه خود را با او قطع کند ، حتی در حدی که او را متهم به بوسیدن بدون رضایت کرد. دو راه جدا شده را ارسال کنید ، تامبولی به سختی با دیگران ارتباط برقرار کرد.

قبل از ورود به خانه Bigg Boss 14 ، در یک گفتگوی اختصاصی با indianexpress.com ، نیکی تامبولی گفته بود که کاملا واقعی خواهد بود ، زیرا او مانند اکثر افراد مشهور در نمایشگاه چمدان ندارد.

“من می توانم شخصیت خود را از روز اول به نمایش بگذارم ، در حالی که دیگران ممکن است تصویری برای حفظ داشته باشند. Bigg Boss نمایشی است که در آن نمی توانید جعل کنید یا بازی کنید. و بیشتر این بازیگران تلویزیون وانمود می کنند شخصیت هایی هستند که بازی می کنند. من می پذیرم که مخاطبان من را نمی شناسند ، اما مطمئن هستم که آنها نیز عاشق من خواهند شد. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd