نژادهای اسب – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر چه این اختلال سبب بوجود آمدن هیچ گونه مشکل عملکردی نمی شود، اما کاملاً آشکار است که می تواند یک استرس روانی را بر کودک وارد آورد. روش جراحی گوش موجود برای اصلاح اختلال گوش برجسته روشی کاملاً موثر است و معمولاً از طریق تنها یک عمل صورت می گیرد که همواره نتایج خوبی را به همراه می آورد. گوش بین دو خط افقی یعنی خط افقی که از قسمت کنار ابرو در بالا و خط افق که از محل اتصال پره های بینی با صورت می گذرد، واقع شده است. اليته امكان دارد ترشحات از پشت گوش و از بين بخیه ها به صورت خونابه خارج شوند که مشکلی نیست. جراح بازسازی گوش با هدف اصلاح آسیب دیدگی های ناشی از تروما، سرطان، بدفرمی های مادرزادی انجام می گردد و جالب به یک موضوع دقت نمایید که با انجام این روش جراحی به صورت همزمان وضعیت شنوایی گوش بررسی می شود.

به طور کلی جراحی لاله گوش در شرایط استریل انجام مى شود و اگر بر اساس متد پزشکی انجام شود عوارض خاصی ندارد .یکی از مهم ترین عوارض می توان به تجمع خون و یا هماتوم اشاره كرد که اين تجمع خون در پشت گوش و یا لاله گوش ایجاد می شود که البته وقتی بیمار بعد از دو روز به پزشک مراجعه می کند در صورت وجود تجمع خون توسط پزشک تخلیه می شود و در صورتی که بیمار به پزشک مراجعه نکند و این تجمع ادامه پیدا کند. عارضه گوش های برجسته ، یکی از نقایص مادرزادی گوش است که به کمک عمل گوش به راحتی قابل درمان است. در کنار افرادی که برای درمان گوش برجسته نیاز به اتوپلاستی دارند ، هستند افرادی که به رغم داشتن گوش های طبیعی ، تمایل به تغییر شکل عجیب و غریب گوش های خود دارند. 5. 2 روز بعد از عمل به پزشک مراجعه کنید .زیرا پشت گوش درن هایی تعبیه شده است که لازم است پزشک آن ها را بردارد.

همچنین دستها و پاها کاملاًعضلانی و قلم در اندامهای حرکتی جلو و عقب قطر متناسب و قوی دارند و هم چنین یکی از ویژگیهای اسب عرب وجود موهایی در پشت ناحیه بخلق است که به نام Feather نامیده میشوند. 8. بعد از یک هفته می توانید حمام کنید در واقع زمانی که بخیه ها کشیده شده اند . پس از عمل به مدت 4 هفته می بایست از پانسمان و یا بانداژهایی بر روی لاله گوش استفاده کرد. 3. همچنین 2 هفته قبل از عمل از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کرد. اما در صورتی که عفونت کرد و به صورت بد بو بود باید به پزشک مراجعه کنید با توجه به مصرف آنتی بیوتیک که بعد از عمل داده می شود و استريليتى که حين عمل انجام می شود این عارضه بسیار کم است. 2. 2 هفته قبل از عمل باید از مصرف داروهایی که خون را رقیق می کنند مانند آسپرین پرهیز کرد.

دسته دوم آنهائی هستند که لاله گوش تشکیل شده بلکه گوش برجسته است. به دلیل نرمی لاله گوش نوزادان، برای پیشگیری در نوزاد مبتلا، می توان بوسیله غالب هایی از ایجاد گوش برجسته جلوگیری کرد. این عمل بعد از کامل شدن رشد غضروف، (بعد از 6 سالگی) انجام می شود. هیچ نیازی به این جراحی زیبایی احساس نمی شود ، و چنین عمل هایی تنها با اصرار خود فرد انجام می شود. در اولین جلسه مشاوره، اهداف خود را در از انجام این جراحی با پزشک خود در میان بگذارید. با این حال، گاهی اوقات، یک جراح گوش و حلق و بینی یا جراح اطفال نیز میتوانند این کار را انجام دهند. دکتر محبی در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند و هم اکنون عضو آکادمی جراحان گوش حلق بینی آمریکا میباشند. همچنین دستها و پاها کاملاًعضلانی و قلم در اندامهای حرکتی جلو و عقب قطر متناسب و قوی دارند و هم چنین یکی از ویژگیهای اسب عرب وجود موهایی در پشت ناحیه بخلق است که به نام Feather نامیده میشوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با درمان گوش برجسته بدون عمل جراحی وب سایت خود باشید.