نوجوان مادر را به دلیل طلاق ندادن پدرش می کشد ، دستگیر شد: پلیس

نوشته شده توسط Mahender Singh Manral | دهلی نو |

به روز شده: 3 دسامبر 2020 2:51:28 صبح





پسر در دادگاه اطفال تولید شد و به خانه اصلاح و تربیت نوجوانان فرستاده شد. (تصویر نمایندگی)

یک نوجوان 17 ساله پس از درگیری به دلیل عدم طلاق به پدرش ، به دلیل ادعای قتل مادرش ، از دامنه غربی بازداشت شد. تحقیقات اولیه نشان داد که پسر بزرگ مقتول پس از اینکه پدرش درخواست طلاق کرد ، اما مادرش از پذیرش آن خودداری کرد ، دوستانش او را مسخره می کردند ، عصبانی بود.

این پسر در دادگاه اطفال تولید شد و به خانه اصلاح و تربیت نوجوانان فرستاده شد. پلیس گفت که متوفی به همراه دخترش و پسر دوم در دهلی خارجی اقامت داشتند.

وی گفت: “او حدود سه سال و نیم از شوهرش جدا شد و پرونده طلاق آنها در دادگاه در جریان است زیرا وی توافق نکرده بود. پسر بزرگ او نزد شوهرش اقامت داشت. در اظهارات خود ، دختر مقتول به پلیس گفت که برادر بزرگتر وی معتقد است که مادرش دلیل طلاق آنها است و در مقابل آنها تهدید کرد که اگر با طلاق موافقت نکند ، چندین بار او را به قتل می رساند. ” گفت

این حادثه در تاریخ 30 نوامبر هنگامی رخ داد که پسر بزرگ مقتول شب دیروقت به خانه او آمد و غذا خواست. هنگام غذا خوردن ، او داشت لکه غذایی را از روی لباسش پاک می کرد که مادرش چاقویی را در کتش دید. وقتی از او در این مورد س askedال شد ، وی گفت که قرار است آن را به دوستش بدهد. “

پس از آن ، با ادعای دیر رسیدن ، از مقتول خواست او را به خانه رها کند. افسر گفت: “او موافقت کرد و حدود ساعت 12.40 صبح ، او به همراه او از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت.”

جسد مقتول در اول دسامبر در حالی که در زیر انبوهی از آجر در نزدیکی خانه افتاده بود پیدا شد. پس از شناسایی مقتول با کمک افراد محلی ، پلیس به دخترش نزدیک شد.

وی گفت: “او سعی کرد با برادرش تماس بگیرد و متوجه شد تلفن او خاموش است. پلیس روز چهارشنبه پس از جمع آوری اطلاعات محلی از مخبران وی را دستگیر کرد. او به پلیس گفت که از اینکه پدرش طلاق نمی دهد ، آزرده خاطر شد و دوستانش به همین دلیل او را مسخره می کردند. ”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود