نمی خواستم به دنیای kabaddi آسیب برسانم: Abhishek Bachchan on Sons of the Soil

توسط: PTI | بمبئی |

5 دسامبر 2020 ، 4:14:26 بعد از ظهر





فرزندان خاکSons of the Soil: Jaipur Pink Panthers از جمعه شروع به پخش جریانی کرد. (عکس: آبیشک باچان / اینستاگرام)

آبیشک باچان ، بازیگر سینما ، اظهار داشت که او در ابتدا نگران مستند ورزشی Amazon Prime Video Sons of the Soil: Jaipur Pink Panthers در مورد تیم کبدی خود بود زیرا ممکن است این ورزش را “به روشی منفی” به تصویر بکشد.

این مجموعه که توسط BBC Studios India و به کارگردانی الکس گیل ، برنده دو دوره BAFTA اسکاتلند ساخته شده است ، سفر جیپور پلنگ صورتی را در فصل هفتم لیگ Pro Kabaddi League دنبال می کند.

باچان گفت که از اینکه حتی سازندگان این نمایش نمی خواهند واقعیتی “کت قند” را به بینندگان ارائه دهند ، بسیار راحت است.

“من نگران این بودم که آنها جهان کبدی را به روشی منفی به تصویر بکشند. من گفتم ، “نگاه کن ، لطفاً به این ورزش و دنیا و خانواده کباددی ها لطف نکن.” سازندگان نیز خاص بودند ، زیرا آنها علاقه ای به انجام یک قطعه سطحی ندارند.

“آنها واضح بودند که آنها می خواهند آن را همانطور که هست نشان دهند و هیچ چیز را با قند کت نکنند. این یک تصمیم فوق العاده بود زیرا به شما کمک می کند تا از نظر احساسی بیشتر روی شخصیت ها سرمایه گذاری کنید. شما اشکالات ، خلق و خوی آنها را می بینید ، ”باچان به PTI گفت.

این مجموعه با هدف ارائه یک اتاق رختکن از تیم ، از جمله تعاملات با باچان ، مالک پلنگ ها است.

این بازیگر 44 ساله گفت که در جریان فیلمبرداری اولین دیجیتال خود با عنوان “نفس بکش: در سایه ها” بود که با تیم آمازون در مورد امکان ساخت یک مستند در این تیم تعاملات زیادی داشت.

همچنین بخوانید | Abhishek Bachchan: Sons Of The Soil یک نگاه صادقانه به سفر Jaipur Pink Panthers است

وقتی مدیران از سکوی پخش جریانی شاهد یکی از مسابقات در یک استادیوم بودند ، می توانستند انرژی بالای این ورزش را حس کنند و تصمیم گرفتند پروژه را ادامه دهند.

باچان Sons of the Soil: Jaipur Pink Panthers را به عنوان یک مستند “غوطه وری و بدون مانع” خواند.

“این یک درمان روی دیوار است ، جایی که آنها تیم را در طول فصل دنبال می کنند ، زمانی که اعضای تیم به روستاهای خود برمی گردند. آنها هیچ سنگی را نخورده احساس نکرده اند ، هیچ فیلتری به آن متصل نشده است. این تصویری صادقانه و ثبت آنچه اتفاقات یک تیم می افتد است. “

این بازیگر لودو گفت که این نمایش اعضای تیم را در نحوه برخورد با پیروزی و انتخاب خود پس از شکست از نزدیک دنبال می کند.

“این رویکرد احساسی بود. این یک مستند خنک از یک مسابقه نیست. این به زیبایی تمام جهان را ضبط می کند. “

یکی از ترس هایی که باچان قبل از شروع این سریال داشت این بود که آیا بازیکنان به اندازه کافی راحت هستند و با یک دوربین فیلمبرداری که آنها را دنبال می کنند ، راحت هستند.

https://www.youtube.com/watch؟v=cOD0VPGdTck

این بازیگر خیلی زود فهمید که پس از آگاهی اولیه ، سرانجام بازیکنان وجود دوربین ها را فراموش کردند.

“من بعد از چند روز فهمیدم که کسی به مدت 24 ساعت در اطراف شماست ، شما فراموش می کنید که دوربینی وجود دارد. سپس می بینید که احساسات واقعی بیرون می آیند. تیم یکپارچه با آنها (خدمه) ادغام شد و تا آنجا که ممکن بود طبیعی بود. “

Sons of the Soil: Jaipur Pink Panthers از جمعه شروع به پخش جریانی کرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.