نتیجه مشاوره NEET دور 2 اعلام شد ، در اینجا آنچه باید انجام شود بعدی است

توسط: میز آموزش | دهلی نو |

28 نوامبر 2020 ، 7:15:10 بعد از ظهر





mcc.nic.in ، neet 2020 ، مشاوره neet 2020 ، مشاوره neet 2020 ، اخبار آموزش ، پذیرش دانشکده پزشکی ، پذیرش دانشگاه ،نتیجه مشاوره دور دوم NEET در mcc.nic.in (عکس اکسپرس از آمیت مهرا / نمایندگی)

نتیجه مشاوره NEET دور 2 مشاوره 2020: کمیته مشاوره پزشکی (MCC) نتیجه دور 2 مشاوره را برای پذیرش در دوره های پزشکی و دندانپزشکی در مقطع کارشناسی اعلام کرد. دانشجویانی که در دوره مشاوره شرکت کرده اند می توانند نتیجه خود را در وب سایت رسمی mcc.nic.in بررسی کنند. نتیجه زودتر بود قرار بود یک روز قبل آزاد شود اما به تأخیر افتاد.

این یک نتیجه موقتی است و نتیجه نهایی در تاریخ 30 نوامبر نمایش داده می شود. هرگونه اختلاف در نتیجه ممکن است از طریق ایمیل از طریق ایمیل در [email protected] تا بعد از ظهر در تاریخ 29 نوامبر به MCC از DGHS اطلاع داده شود. آزاد خواهد شد

بخوانید | کالج برتر پزشکی در هند

نتیجه مشاوره NEET دور 2 2020: نحوه بررسی

مرحله 1: به mcc.nic.in مراجعه کنید
مرحله 2: روی پیوند نتیجه “دور 2 پیوند نتیجه MBBS” کلیک کنید
مرحله 3: یک PDF باز می شود ، بررسی کنید

پس از انتشار لیست تخصیص ، داوطلبان باید گزارش خود را به دانشگاه اختصاص داده شده خود اختصاص دهند و تأیید اسناد خود را انجام دهند. دانشجویان همچنین مجبور به پرداخت هزینه و رزرو صندلی خود خواهند بود. طبق برنامه ای که قبلاً منتشر شد ، گزارش دهی در برابر لیست دوم تا 8 دسامبر باز خواهد بود.

امسال فقط دو دور مشاوره تحت سهمیه All India (AIQ) اطلاع داده شد. در مجموع 15 درصد صندلی ها تحت AIQ رزرو شده اند. اگر صندلی ها زیر این سهمیه خالی بمانند ، دور موتور نیز برگزار می شود. ثبت نام دور موپاپ از 11 دسامبر تا 14 دسامبر تا 11:59 بعد از ظهر برگزار می شود. مرکز قفل انتخابی نیز در همان بازه زمانی در دسترس خواهد بود. نتیجه در برابر آن در 17 دسامبر منتشر می شود. این طبق برنامه منتشر شده توسط MCC است و ممکن است تغییر کند. برای بقیه 85 درصد کرسی ها ، ایالت ها مشاوره مربوطه خود را برگزار می کنند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش و پرورش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd