نتیجه انتخابات پانچایاتی راج ، به روزرسانی نتیجه انتخابات راجستان Zila Parishad 2020

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

8 دسامبر 2020 ، ساعت 12:48:43 بعد از ظهر





نتایج انتخابات راجستان پانچایات 2020:

پس از ظهور به عنوان بزرگترین در نظرسنجی های اخیر ارگان های محلی ، کنگره امیدوار است که علی رغم اینکه BJP مبارزه سختی انجام دهد ، تکرار عملکرد در انتخابات سامیتی و ژیلا پریشاد راجستان را داشته باشد.

این نظرسنجی در چهار مرحله در 23 ، 27 ، نوامبر ، 1 و 5 دسامبر برای انتخاب مجموع 636 عضو پریشاد زیلا و 4371 عضو سامیتی پنچایات برگزار شد. نتایج امروز در مورد سرنوشت 1778 نامزد انتخابات zila parishad و 12،663 نامزد انتخابات سامیتی پنچایات تصمیم خواهد گرفت.

Ajmer ، Banswara ، Barmer ، Bhilwara ، Bikaner ، Bundi ، Chittorgarh ، Churu ، Dungarpur ، Hanumangarh ، Jaisalmer ، Jalore ، Jhalawar ، Jhunjhunu ، Nagaur ، Pali ، Pratapgarh ، Rajsamand ، Sikar ، Tonk و Udaipur رفتند.

طبق گفته دبیر کمیسیون انتخابات ایالتی شیام راجپوروهیت ، انتخابات طبق دستورالعمل های مربوط به COVID-19 برگزار شد و ترتیباتی برای اطمینان از فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک صورت در مراکز رأی گیری فراهم شد.

مرحله اول رأی گیری در 28 سپتامبر در 947 گرم پنچایات انجام شد. در مرحله پنجم رای گیری 34.06 رأی دهنده در گران پنسیات حضور داشتند. در مرحله سوم ، نظرسنجی در 6 اکتبر و چهارم در 10 اکتبر برگزار شد.

در 3 نوامبر ، نتایج نظرسنجی های مدنی در راجستان اعلام شد. از مجموع 560 بخش در شش شرکت – دو بخش در جیپور ، جودپور و کوتا – کنگره 261 را در مقابل 242 BJP به دست آورد ، در حالی که 57 جایزه دیگر را به دست آورد. در نتیجه این تقسیم بندی ، کنگره اکثریت واضحی را در نهادهای مدنی تازه تشکیل شده جودپور شمالی و کوتا شمالی کسب کرد در حالی که BJP در جیپور بزرگ و جودپور جنوبی پیروز شد. بعداً ، با كمك مستقلها ، كنگره هيئتهايي را در ميراث جيپور و كوتا جنوب نيز تشكيل داد. همچنین چهار مقام شهردار را در این شرکت های شهرداری به دست آورد.

این حزب در حال حاضر چهار شركت از شش شركت شهرداری را در جیپور ، جودپور و كوتا كنترل می كند – دو شركت به دلیل پیروزی در اکثریت آرا ، در حالی كه از دو طرف حمایت مستقلین را برای به دست آوردن اکثریت کسب می کند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd