نامزدهای گرمی 2021: بیانسه با 9 نق زدن سرآمد است

توسط: AP | نیویورک |

25 نوامبر 2020 ، 12:13:09 صبح





بیانسهبیانسه برنده 24 گرمی شده است. (عکس: بیانسه / فیس بوک)

بیانسه رژه سیاه خود را به گرمی ها می آورد: سرود ستاره پاپ در مورد Black pride روز سه شنبه چندین نامزدی را به ثمر رساند و او را با 9 نق زدن به عنوان مدعی اصلی معرفی کرد.

بیانسه آهنگ و رکورد پیشنهادهای سال را با “رژه سیاه” که در تاریخ نوزدهم منتشر کرد ، تعطیلات بزرگداشت آخرین بقیه آفریقایی آمریکایی های برده ، از بین برد. این آهنگ که به بالای 40 جدول پاپ رسیده است ، همچنین نامزد بهترین آهنگ R&B و بهترین اجرای R&B است.

فیلم “Black Is King” از بیانسه که برجسته هنر ، موسیقی ، تاریخ و مد سیاه است بهترین فیلم موسیقی است در حالی که “دختر پوست قهوه ای” ، آهنگی که به زنان پوست تیره و پوست قهوه ای اختصاص داده شده است ، بهترین فیلم موزیک ویدیو است. این خواننده همچنین برای حضور مهمان نرم خود در Megan Thee Stallion’s No. 1 آهنگ “Savage” از جمله ضبط سال ، بهترین اجرای رپ و بهترین آهنگ رپ.

بیانسه که برنده 24 گرمی است ، با 79 نامزدی دومین اقدام نامزد تاریخ نمایش جوایز می شود. او با پل مک کارتنی ، که امسال نامزد بهترین بسته بوکس یا نسخه ویژه محدود شده است ، گره خورده است.

بیانسه تنها پشت سر همسرش جی زی و کوینسی جونز است که هر دو موفق به کسب 80 نامزد شده اند. جی ز امسال سه نامزد برای همکاری خود در آهنگ های بیانسه انتخاب کرد: او در نوشتن “Black Parade” و “Savage” همکاری کرد و بدین ترتیب نامزدی آهنگ سال ، بهترین آهنگ R&B و بهترین آهنگ رپ را به دست آورد. جی زی در طول زندگی حرفه ای خود 22 برنده گرمی شده است.

از آنجا که خواننده آلبوم جدیدی منتشر نکرد ، سلطه بیانسه در این سال تعجب آور بود. شگفتی های دیگر ، خوب خسته شدن ، خاموش شدن کامل ستاره پاپ Weeknd و کسب نامزدی صفر با وجود داشتن شماره. 1 آلبوم ، تک آهنگ های متعدد و برنده اسلات عملکرد نیمه وقت محبوب Super Bowl. لوک کمبز ، که امسال بر نمودارهای کشور تسلط داشت و رکوردهای خدمات پخش جریانی را ثبت کرد ، نیز به طور شگفت انگیزی از نامزدی منصرف شد.

هنگامی که از هاروی میسون جونیور ، رئیس موقت و مدیر عامل شرکت ضبط ، سال شد که آیا تعجب کرده است که Weeknd حتی یک نامزد کسب نکرده است ، وی به آسوشیتدپرس گفت: “می دانید که نامزدها بسیار زیاد است و فقط تعداد زیادی اسلات وجود دارد ، پیش بینی آنچه رای دهندگان در هر سال برای چه چیزی رأی می دهند واقعاً دشوار است. سعی می کنم خیلی تعجب نکنم. “

در عوض ، چندین نامزدی به تیلور سوئیفت ، دعا لیپا و ردی ریچ تعلق گرفت که هرکدام شش نامزد کسب کردند و بیانسه را به عنوان دومین بازی نامزد بیشتر دنبال کردند.

لیپا ، که سال گذشته موفق به کسب دو گرمی شد ، برای آلبوم سال با “Future Nostalgia” و همچنین آهنگ و رکورد سال برای موفقیت خود “اکنون شروع نکن” را بدست آورد. سوئیفت که دو آلبوم آخرش نامزدی آلبوم سال را به دست نیاورد ، با آلبوم غافلگیرکننده “فولکلور” برای کسب جایزه برتر رقابت می کند. در صورت پیروزی ، او اولین هنرمندی خواهد شد که سه بار آلبوم سال را از آن خود کرده است.

نامزدهای دیگر آلبوم سال عبارتند از: چند ضربه موفق “پست خون مالون هالیوود” ؛ “زندگی روزمره” ساخته Coldplay که شامل صداهای موسیقی جهان و شعرهایی با بار سیاسی است. نسخه دوم دانشکده HAIM “Women In Music Pt. III ”؛ پروژه تحقیق و توسعه جوهن آیکو “Chilombo” ؛ انتشار چند ژانر موسیقی دان انگلیسی ، Jacob Collier ، “Djesse Vol. 3 ”؛ و نسخه لوکس اولین آلبوم Black Pumas با عنوان.

آهنگ هایی که برای رکورد سال با “Black Parade” و “Savage” بیانسه رقابت می کنند شامل DaBaby و Ricch’s “Rockstar” ، مالون “Circles” ، Lipa “Now Don’t Start” ، “Billie Eilish” All I Want I “، Black Pumas “رنگها” و “بگویید” گربه دوجا. آهنگ اخیر توسط چهره جنجالی موسیقی دکتر تولید شده است. لوک ، و او اولین نامزدی های گرمی خود را از سال 2014 بدست آورده است ، سالی که همکار سابقش کشا او را به تجاوز جنسی متهم کرد. دکتر. لوک ، که از مانیکر Tyson Trax در تیتراژ آهنگ Doja Cat استفاده کرده است ، با شدت این ادعاها را رد می کند.

“رژه سیاه” ، “حالا شروع نکن” ، “هر آنچه می خواستم” و “محافل” نیز به عنوان “ژاکت کش باف پشمی” سوئیفت ، “جعبه” ریچ ، “جی پی ساکس” نامزد ترانه سال هستند. و “اگر دنیا به پایان می رسید” و جولیا مایکلز و “من نمی توانم نفس بکشم” از سرود معترض او به خشونت پلیس پرداختند.

چندین ترانه که به دنبال مرگ جورج فلوید ، احمود آربری و برونا تیلور به وجود آمد ، نامزد دریافت جایزه گرمی شدند ، از جمله “The Bigger Picture” ساخته Lil Baby (بهترین آهنگ رپ ، بهترین اجرای رپ) ، Anderson. “Lockdown” ساخته Anderson .Pak (بهترین اجرای رپ ملودیک) ، بهترین موزیک ویدئو) ، “Black Like Me” (بهترین اجرای انفرادی کشور) و همچنین “Black Parade” ساخته بیانسه ، ساخته میکی گایتون.

“من فکر می کنم این معنی دار است. من فکر می کنم این بازتاب دهنده آنچه در جهان ما گذشته است ، است. “میسون جونیور. گفت: در مورد آهنگ های اعتراض آمیز متعددی که امسال نامزد شده اند. “نوازندگان و هنرمندان و نویسندگان و تهیه کنندگان ، آنها درباره آنچه در زندگی آنها می گذرد می نویسند. ما تمایل داریم افراد نسبتاً احساسی باشیم. وقتی اتفاقاتی می افتد ، در موسیقی و هنر ما ظاهر می شود. فقط منطقی است که آن نوع آهنگ ها توسط رای دهندگان ما معرفی و جشن گرفته شوند. واقعاً در بین مردم طنین انداز شد. شما برخی از آن آهنگ ها را گوش می دهید و نمی توانید احساسات شما را جلب کند. “

مگان The Stallion ، که هفته گذشته اولین آلبوم مورد انتظار خود را پس از موفقیت در تک آهنگ ها و میکس مپ ها از سال 2018 منتشر کرد ، چهار نامزدی از جمله بهترین هنرمند جدید را به دست آورد. او با خواننده رپ خواننده Doja Cat ، خواننده پاپ نوح سایرس ، خواننده موسیقی کشور ، اینگرید آندرس ، تولید کننده DJ ژانر Kaytranada ، خوانندگان رپ Chika و D Smoke ، و راک مستقل فیبی بریجرز ، که چهار نامزد کسب کرد و به کارهای زنانه کمک کرد در دسته های سنگ.

نامزدهای بهترین اجرای راک و بهترین آهنگ راک شامل بریجرز ، فیونا اپل ، HAIM ، گریس پاتر ، بریتنی هوارد از آلاباما لرزان و بیگ دزد به رهبری آدریانا لنکر هستند. مجریان زن همچنین در بهترین آلبوم کانتری تسلط داشتند ، از جمله آندرس ، میراندا لمبرت ، برندی کلارک و اشلی مک براید. چهار شهر کوچک بزرگ ، که دارای دو خواننده زن است ، پنج نامزد را جمع می کند.

هوارد ، که اولین آلبوم انفرادی خود را با نام “Jaime” سال گذشته منتشر کرد ، پنج نامزدی کسب کرد ، از جمله پیشنهادات در گروه های تحقیق و توسعه و ریشه های آمریکایی. ایلیش ، دا بی بی ، جان بیسلی ، دیوید فراست و جاستین بیبر – با دو یا دو دان + شای دو نامزد دریافت سه جایزه پاپ و یک کشور برای “10،000 ساعت” شدند – هر کدام چهار نامزد کسب کردند.

پادشاهان کی پاپ BTS پس از سالها موفقیت در جدول پاپ ، اولین نامزدی گرمی خود را به دست آوردند. آنها با شماره خود برای بهترین عملکرد پاپ دونفره / گروه رقابت می کنند. 1 ضربه ، “Dynamite”.

از دیگر نامزدهای اولین بار می توان به Strokes ، Megan Thee Stallion ، Michael Kiwanuka ، Jay Electronica و Harry Styles اشاره کرد که اولین عضو One Direction شد که نامزد دریافت جایزه گرمی شد. او با دومین انتشار انفرادی “Fine Line” ، بهترین اجرای انفرادی پاپ برای “Sugar Watermelon Sugar” و بهترین موزیک ویدیو “Adore You” برای بهترین آلبوم آوازی پاپ است.

بخوانید | 2021 نامزدهای گرمی: لیست کامل

چندین بازی نامزدی پس از مرگ به دست آورد ، از جمله John Prine (بهترین اجرای American Roots ، بهترین آهنگ American Roots) ، Nipsey Hussle (بهترین اجرای رپ) ، Leonard Cohen (بهترین آلبوم فولکلور) Pop Smoke (بهترین اجرای رپ) و ترانه سرا LaShawn Daniels (بهترین انجیل) اجرا / آهنگ).

و سرگرمی های A-list که امیدوارند به وضعیت EGOT برسند ، فرصتی برای کسب جایزه گرمی خود پیدا می کنند ، از جمله Renée Zellweger ، که برای “جودی” نامزد بهترین آلبوم آوازی پاپ سنتی است – عملکردی که دومین جایزه اسکار را برای او به همراه داشت استریپ نامزد بهترین آلبوم گفتاری جهان برای “وب شارلوت” است. مسابقه استریپ شامل راشل مادو از MSNBC ، رونان فارو روزنامه نگار و “خطر!” کن جنینگز ، رکورددار ، که برای خواندن “الکس تربک – پاسخ …” نامزد شده است ، تیفانی هدیش ، جری ساینفلد ، پاتن اسوالت ، جیم گفیگان و بیل بور نامزد بهترین آلبوم کمدی هستند.

کانیه وست ، که برنده 21 گرمی شده است ، امسال فقط یک نامزد کسب کرد – برای آلبوم موسیقی معاصر مسیحی برای “Jesus Is King”. از دیگر کسانی که مورد سرزنش قرار گرفتند می توان به مجریان کشور Chicks و Morgan Wallen ، خوانندگان R&B Summer Walker ، Teyana Taylor ، Chris Brown و Brandy و خواننده رپ فقیر Juice WRLD اشاره کرد.

آهنگ ها و آلبوم های منتشر شده بین 1 سپتامبر 2019 و 31 آگوست 2020 مجاز به نامزدی در سال جاری بودند. برندگان در نمایش زنده در تاریخ 31 ژانویه اعلام می شوند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.