نادا می گوید نتایج BJP در نظرسنجی های روستایی راجستان پیش بینی کرده است اعتماد کشاورزان فقیر به PM Modi را نشان می دهد

توسط: میز وب اکسپرس | جیپور |

9 دسامبر 2020 ، ساعت 12:46:13 بعد از ظهر





بوار: زنان پس از رأی دادن در یک مرکز اخذ رأی در انتخابات Panchayat Samiti و Zila Parishad ، در Beawar ، سه شنبه ، دسامبر انگشتان خود را با جوهر پاک نشدنی نشان داده اند. 1 ، 2020. (عکس PTI) (PTI01-12-2020_000055B)

با توجه به روند حزب حاکم در یک ایالت و همچنین پیروزی در انتخابات محلی ، BJP پیش از کنگره در انتخابات Panchayat Samiti و Zila Parishad که در 21 منطقه راجستان برگزار شد ، پیشی گرفت. شمارش آرا هنوز ادامه دارد و BJP برتری قاطع خود را حفظ می کند.

در مقابل 1833 عضو سامی پنچایای BJP ، کنگره 1713 پیروزی کسب کرده است ، و پس از آن استقلال ها با 420 پیروز شده اند. به همین ترتیب ، در نظرسنجی های zila parishad ، BJP 265 پیروزی ، در مقایسه با 201 کنگره ، کسب کرده است.

JP Nadda رئیس BJP با تبریک این حزب گفت که این پیروزی نمادی از اعتماد فقرا ، کشاورزان و کارگران به رهبری نخست وزیر نارندرا مودی است. وی روز چهارشنبه در یک توییت از زنان ، کشاورزان و سایر رای دهندگان روستایی در ایالت تحت کنگره برای “اعتقاد” خود به BJP تشکر کرد.

تا بعد از ظهر سه شنبه، کنگره در این مسابقات پیشتاز بود ، اما تا عصر ، BJP هر دو در سامیت پانچایات و پریشادهای زیلا پیش قدم شد. رئیس BJP ایالت Satish Poonia گفت که عملکرد حزب “تاریخی” و “پیروزی در سیاست های توسعه روستایی BJP و ایده های نخست وزیر نارندرا مودی برای کشاورزان” است.

دولت کنگره به رهبری آشوک گلوت امیدوار بود که بتواند روند خوب خود را در انتخابات اخیر بدنه شهری حفظ کند – این حزب در چهار شرکت از شش شرکت شهرداری ، از جمله جیپور ، جودپور و کوتا ، هیئت مدیره تشکیل داد ، جایی که نظرسنجی ها در اکتبر برگزار شد – نوامبر امسال

برای BJP راجستان که جناح سوار است ، نتایج بسیار ضروری به دست آمده است. این حزب جدا از مبارزه با مشاجرات داخلی ، به دلیل قوانین مزرعه مورد حمله متحد تنها خود در این ایالت ، حزب لوکتانتریک رشتریا (RLP) نیز قرار گرفته است.

CPI (M) 16 کرسی سامیتی پنچایات ، به طور عمده در سیکار ، و پس از آن BSP در سه ، به دست آورده است. دو نفر از نامزدهای CPI (M) نیز کرسی های zila parishad را در Hanumangarh به دست آوردند.

در سراسر 21 منطقه – از کل 33 منطقه راجستان – در مجموع 12،663 نامزد برای 4،371 پست سامی پنچایات رقابت می کنند. برای ژیلا پریشاد ، در مجموع 1777 نامزد برای 636 پست رقابت می کنند. Ajmer ، Banswara ، Barmer ، Bhilwara ، Bikaner ، Bundi ، Chittorgarh ، Churu ، Dungarpur ، Hanumangarh ، Jaisalmer ، Jalore ، Jhalawar ، Jhunjhunu ، Nagaur ، Pali ، Pratapgarh ، Rajsamand ، Sikar ، Tonk و Udaipur رفتند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd