موارد Covid-19 آخرین اخبار ، ردیاب واکسن Covid-19 ، موارد تاج در هند امروز به روز رسانی زنده

در تلاش برای کاهش مرگ و میرهای Covid-19 ، دولت دهلی از همه مراکز آزمایش Covid خواسته است که به طور اجباری میزان اشباع اکسیژن را در هر کسی که آزمایش می شود بررسی کنند. کسانی که سطح اشباع اکسیژن زیر 94٪ دارند باید به طور اجباری توسط پزشک معاینه شوند. در روز سه شنبه ، 83 مورد مرگ و میر ثبت شد – بالاترین رقم در طی پنج ماه – تعداد کشته شدگان به 7143 نفر. برای بیش از چهار روز ، دهلی روزانه بیش از 70 مورد مرگ و میر را ثبت کرده است – فقط در این روزها 310 کشته گزارش شده است.

این دستور که توسط دبیر ویژه (بهداشت و رفاه خانواده) Udit Prakash Rai صادر شده است ، همه مراکز را به اجرای دستورالعمل ها با اثر فوری راهنمایی می کند. این دستورالعمل ها پس از اینکه تعداد زیادی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها به دسته متوسط ​​یا شدید Covid-19 پیشرفت کردند ، صادر شد.

دولت ایالت در روز سه شنبه روش عملیاتی استاندارد (SOP) را برای راه اندازی مجدد خدمات قطار محلی از روز چهارشنبه اعلام کرد. در آن ، دولت مسئولیت ها را بین مقامات خود و راه آهن تقسیم کرد.

طبق SOP ، که توسط اداره امور داخلی و تپه منتشر شده است ، راه آهن تعداد کافی قطار را در صورت لزوم در دسترس قرار می دهد و مربیان را روزانه ، و هر زمان که مطلوب تشخیص داده شود ، تمیز می کند.

استفاده از ماسک یا پوشش صورت برای مسافران اجباری است. نقاط ورود و خروج برای تسهیل حرکت مسافران در نظر گرفته شده است. به گفته دولت ، ممکن است برخی از نقاط ورودی و خروجی موجود مسدود شود.