من یک پسر بنگال هستم ، به مردم خدمت خواهم کرد: Suvendu

توسط: PTI | تملوک |

3 دسامبر 2020 4:11:04 بعد از ظهر





سووندو آدیکاری در یک راهپیمایی روز یکشنبه. (عکس اکسپرس پارتا پل)

رهبر ناراضی TMC ، سووندو آدیکاری روز پنجشنبه گفت که به عنوان “پسر بنگال و هند” به خدمت به مردم این کشور ادامه خواهد داد. اظهار نظر وی در میان گمانه زنی ها در مورد حرکت سیاسی بعدی وی پس از بن بست گفتگو بین وی و حزب بود که ادعا کرده بود اختلافات با وی برطرف شده است.

آدیکاری ، که هفته گذشته از کابینه ماماتا بانرجی استعفا داده بود ، روز پنجشنبه در حال برگزاری تظاهرات بدون آگهی ها و پرچم های حزب بود.

این تجمع به مناسبت سالروز تولد مبارز آزادی ، خدیرام بوسه ، در زیرمجموعه تملوک در منطقه شرق میدناپور برگزار شد. حامیان وی هنگام حمل پرچم ملی دیده می شدند.

“قانون اساسی کشور ما از دولت توسط مردم ، از مردم و برای مردم صحبت می کند. من یک پسر بنگال و یک پسر هند هستم و در این مقام به مردم کشورم خدمت خواهم کرد. “آدیکاری به خبرنگاران وقتی از وی در مورد موضع سیاسی فعلی خود س askedال کرد ، گفت.

اظهارات وی یک روز پس از آن صورت گرفت که رهبران نزدیک وی ادعای رهبری TMC مبنی بر گزارش با وی را “نادرست” رد کردند و گفتند که وی به دلیل رسیدگی به شکایاتش فاقد صلاحیت است.

آنها گفتند آدیکاری ، یک رهبر با نفوذ و دارای یک پایگاه توده ای که از کابینه ماماتا بانرجی و سایر مناصبی که چند روز پیش برکنار شده بود استعفا داده بود ، اظهار داشت که “کار با حزب برای او دشوار است”.

در همین حال ، به گفته منابع TMC ، رهبری حزب صبح پنجشنبه پیامی را به ادیکاری ارسال کرده و گفته است که “جزئیات جلسه پس از بحث و حل و فصل همه مسائل فاش شد.

در این پیام آمده است: “حال اگر موضع خود را تغییر داده اید ، این تصمیم شما است.”

ساوگاتا روی ، رهبر ارشد TMC ، كه از جمله کسانی بود كه برای حل اختلافات با آدیكاری گفت وگو كرد ، گفت: “حزب در این مورد چیزی بیشتر نمی گوید و اکنون این وظیفه اوست كه صحبت كند”.

گفته می شود که Adhikari در نحوه رفتن رهبران ارشد TMC به شهر در روز سه شنبه مورد ادعا قرار گرفته است و ادعا می شود که اختلافات با وی پس از جلسه سطح بالایی که وی با نمایندگان TMC Abhishek Banerjee ، Saugata Roy و Sudip Bandopadhyay داشت ، به غیر از استراتژیست انتخابات ، مرتفع شده است. پرشانت کیشور.

منابع نزدیک به ادیکاری گفتند که وی نمی خواهد جزئیات آنچه در جلسه در جریان گفتگوهای کانال backchannel رخ داده به رسانه ها فاش شود.

وی پس از جلسه سه شنبه شب از تماس با وی بی بهره است. تماسهای مکرر سه روز اخیر با وزیر سابق بی پاسخ ماند.

اکنون همه نگاه ها به کنفرانس مطبوعاتی اعلام شده آدیکاری در 6 دسامبر در زادگاهش کانتی در منطقه شرق میدناپور است.

Adhikari ، طلسم جنبش Nandigram که به جنجال سیاسی ماماتا بانرجی افزود و وی را به قدرت منصرف کرد ، هفته گذشته از سمت وزیر حمل و نقل ، آبیاری و آبراه ها استعفا داده بود ، و این گمانه زنی ها را در مورد اینکه او ممکن است از TMC حاکم جلوتر از دولت استعفا دهد ، استعفا داد. نظرسنجی های سال آینده

چندین دور از گفتگوهای کانال برگشت برای آرام کردن رهبر ، که تصور می شود از تغییرات سازمانی و نفوذ رو به رشد آبیشک بانرجی و کیشور ناراضی است ، بی نتیجه مانده است.

وی که یک نماینده سابق دو دوره ای است ، پدر آدیکاری ، سیسیر آدیکاری و برادر دیبیندو به ترتیب نمایندگان TMC از حوزه انتخابیه تاملوک و کانتی لوک سبها نشسته اند.

این خانواده نفوذ قابل توجهی در حداقل 40-45 بخش مونتاژ در West Midnapore ، Bankura ، Purulia ، Jhargram ، بخشهایی از Birbhum – عمدتا در منطقه Junglemahal و مناطقی در مرشدیداد تحت سلطه اقلیت ها دارد.

نظرسنجی های ایالتی احتمالاً در آوریل-مه سال آینده برگزار می شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd