معرفی کارخانه تولیدکننده هاش در ایران

تیرآهن هاش و کارخانه های تولید کننده آن

هاش یا این که تیرآهن بال پهن از جمله لبریز کاربرد ترین دسته تیر آهن می باشد که بال آن به صورت H بوده و جزء پرکاربرد مصارف ساختمانی بشمار می رودخوبتر است بدانید که تیر آهن معمولی و هاش با یکدیگر دوچندان متفاوت می باشند. تیرآهن در واقع پروفیل نورد شده می باشد که شما می توانید آن را در بازار در سایز ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر در طول های ۱۲ متری پیدا کرده و در کاربردهای مختص از آن استعمال کنیدهمین مدل تیرآهن نسبت به تیرآهن های ساده از بال بلندتر و پهن تری برخوردار می باشد که برهان نامگذاری آن می باشد.

در حیث داشته باشید که اندازه بال و ارتفاع اساسی یکدیگر تقریبا به شکل برابر می باشد. به این خاطر این مدل جنس کلیدی استحکام بالایی می باشد. شایان ذکر میباشد که تولیدات این کالا زیر استاندارد ST52 و ST37 , ST44 انجام خواهد شد. استاندارد ST44 نسبت به استاندارد دیگر مرسوم خیس و متداول تر می باشد.

وزن تیرآهن h

بهتر هست بدانید تیرآهن هاش به طور معمول در اشکال گوناگون هاش سبک و هاش سنگین و در ابعاد و دسته های متمایز موجود است. وزن هر یک از آن گوناگون خواهد بود.

به عنوان مثال می‌توان گفت وزن تیرآهن H8 به جهت شاخه ی یک متری ۶ و شاخه ۱۲ متری حدود ۷۲ کیلوگرم می باشد. به طور کلی می‌توان گفت تیر آهن از مقاطع فولادی محسوب می‌گردد که در ساختمان سازی کاربردهای بخش اعظمی دارد و از جمله شاخص ها و فاکتور های کلیدی برای انتخاب قیمت هاش، وزن آن می باشد.

معرفی کارگاه تولیدکننده هاش در ایران 

کارخانه ای که در سرزمین ایران تولیدکننده هاش می باشد و حجم زیادی از این محصول را تولید می نماید کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشداین سوله را می ‌توانیم به تیتر یکی از از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی به شمار بیاوریم. از سال ۱۳۵۰ تاکنون این کارخانه عمل گسترده‌ ای در زمینه تولید محصولات فولادی داشته استاشکال میلگرد، تیرآهن، پروفیل های فولادی و غیره به وسیله همین کارگاه تولید می‌ شود و وارد بازار می گردد.

یکی از مهمترین محصولاتی که این کارخانه تولید می‌ کند تیرآهن هاش می باشد. در واقع شما می بایست به لطف بدانید که تنها تولیدکننده همین محصول ساختمانی در مرزو بوم جمهوری اسلامی ایران همین کارخانه است. در حال حاضر تولیدکنندگان دیگری برای تولید این جنس وجود نداردبه این ترتیب بخش عمده‌ ای از این متاع را کارخانه ذوب آهن اصفهان ساخت می کند.

از آنجایی که بسیاری از افراد برای ساختمان سازی به حجم گسترده ای از این محصول نیاز دارا‌هستند ناچار به واردات هاش می گردنداکثری از کمپانی ‌های خارجی ایجاد همین متاع را بر عهده دارا‌هستند و همین متاع را به مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران نیز وارد می‌ کنندکمپانی سیسکو در سرزمین کره، شرکت هیوندا، کمپانی کاردمیر ترکیه و شرکت ‌های روسیه و اسپانیا هم از پاراگراف ساخت کننده این جنس هستند که انواع هاش را به مرز و بوم ایران وارد می‌ کنند.

 ویژگی های بهترین سوله های تولیدکننده هاش

 شما به جهت اینکه از کارخانه‌ های ساخت کننده‌ ای که ایجاد هاش را برعهده دارا‌هستند همین فرآورده را خریداری کنید بایستی حساس ویژگی ‌های کارگاه ها آشنایی داشته باشید. در واقع شما بایستی به خوبی بدانید که هر یک از کارخانه‌ های تولیدکننده این جنس مشخصات و ویژگی های خاصی را به جهت ایجاد هاش در لحاظ دارندبرخی از ویژگی ها که شما می بایست دارای آنان آشنایی داشته باشید و بعد کارگاه آیتم لحاظ خویش را برای خرید کردن هاش گزینش کنید کلمه می باشد از :

یکی از مهمترین خصوصیت هایی که کارگاه های تولیدکننده این متاع ساختمانی دارا‌هستند این هست که از بهترین متریال ها به جهت تولید هاش استفاده می کنند. در واقع متریال های گزینه استفاده به جهت تولید همین فرآورده میزان مرغوب بودن مناسبی دارا هستند و به همین برهان هاش های ایجاد شده با استانداردهای معین شده می باشند. از دیگر ویژگی‌ هایی که بهترین سوله تولیدی هاش داراست همین هست که بها مناسبی را به جهت فروش محصولات خویش به مشتریان اعلام می کند. در همین رخ هر یک از مشتریان می ‌توانند حجم گسترده‌ ای از این جنس را برای ساختمان سازی های خود خریداری کنید.

از دیگر ویژگی‌های کارگاه تولیدی هاش این هست که بر اساس استانداردهای معین شده و میان ‌المللی تولید انواع این فرآورده را بر عهده دارد. هر یک از کارخانه هایی که ایجاد این محصول را بر عهده می گیرند بایستی به مهربانی اهمیت استانداردهای بین‌ المللی ساخت هاش شناخت داشته باشندتوجه داشته باشید که زمان خریداری اشکال همین محصول به جهت ساختمان سازی بایستی استاندارد های آن را به خوبی آیتم باز‌نگری قرار دهید. از دیگر خصوصیت ‌هایی که کارخانه ‌های تولیدی هاش دارا‌هستند همین میباشد که در کمترین بازه زمانی وقتی می توانند حجم گسترده ‌ای از همین کالا را ساخت کرده و وارد بازار نمایند.

در واقع مشتریان به جهت ساختمان سازی به این محصول در حجم گسترده و در بازه زمانی اندک نیاز دارندبه کار گیری از بهترین تکنولوژی ها به جهت ایجاد همین مثال از متاع ساختمانی یکی از دیگر از خصوصیت ‌های کارخانه‌ های تولیدی هاش می باشد و سوله های ساخت کننده از دستگاه های پیشرفته به کار گیری می کنند.