مسابقات مقدماتی جام جهانی فیفا 2022 به تعویق افتاده هند که در ماه مارس ، ژوئن 2021 برگزار می شود

توسط: PTI |

11 نوامبر 2020 ، 11:13:15 ب.ظ.





ایگور استیماچ ، تیم فوتبال مردان هند ، فوتبال هند ، سونیل چتری ، مربی فوتبال هند ، اخبار فوتبال ، اخبار فوتبال هند ، اکسپرس هندمسابقات مقدماتی جام جهانی هند در اوایل سال جاری به تعویق افتاد. (عکس پرونده)

مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 فیفا / 2023 هند به تعویق افتاده در ماه مارس و ژوئن سال آینده برگزار خواهد شد زیرا کمیته مسابقات هیئت حاکم فوتبال قاره روز چهارشنبه در مورد این موضوع تصمیم گیری کرد.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تاریخ دقیق مسابقات را اعلام نکرد. طبق تقویم مسابقات بین المللی فیفا برای سال 2021 ، پنجره اول از 22 تا 30 مارس است در حالی که پنجره دوم از 31 مه تا 15 ژوئن است (برای AFC).

“… تمام مسابقات مرحله مقدماتی آسیا 2 دور باید تا 15 ژوئن 2021 با روزهای 7 و 8 بازی در مارس 2021 و روزهای 9 و 10 مسابقه در ژوئن 2021 با مرحله نهایی مقدماتی آسیا از سپتامبر 2021 به پایان برسد ،” AFC در بیانیه ای پس از جلسه مجازی کمیته گفت.

گرچه به دلیل عدم حضور در رقابت های جام جهانی ، آنها همچنان در رقابت برای حضور در جام ملت های آسیا هستند که باید در چین برگزار شود.

تیم هند هنوز سه مسابقه برگزار می کند – برابر قطر (در خانه) که در ماه مارس و بنگلادش (خارج از خانه) و افغانستان (در خانه) در ماه ژوئن برگزار می شود. هند در حال حاضر با سه امتیاز از پنج بازی در گروه E چهارم است. قطر با 13 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد و عمان یک امتیاز دیگر در مکان دوم قرار دارد. هشت برنده گروه و چهار نایب قهرمان به مرحله نهایی مقدماتی 12 تیم قاره جام جهانی صعود می کنند.

کسب مقام سوم در گروه به هند کمک می کند تا در دور سوم مقدماتی جام ملت های آسیا مستقیماً صعود کند.

تیم هند قرار بود 8 اکتبر در بوبانشوار به مصاف قطر برود اما به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 این بازی به تعویق افتاد.

این کمیته همچنین مقررات مربوط به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (ACL) 2021 و جام ملت های آسیا 2021 را تصویب کرد. تقویم جدید جام AFC 2021 نیز تأیید شد در حالی که بحث های بیشتری در مورد تاریخ بازی ها و فرم های رقابت برای لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. در روزهای آینده با همه ذینفعان 2021 از هند ، FC Goa در ACL شرکت خواهد کرد ، در حالی که ATK Mohun Bagan و Bengaluru FC در جام AFC بازی خواهند کرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.