مسابقات قهرمانی کریکت جهانی 3 پیش از فینال IPL 2020 به صورت زنده آغاز می شود چگونه بدست آوریم

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

10 نوامبر 2020 ، 11:06:16 بعد از ظهر





مسابقات قهرمانی کریکت جهان 3 ، مسابقات قهرمانی کریکت جهان 3 ویژگی ها ، WCCWCC 3 بصورت واقعی بازی های کریکت همراه با صدای مفسر Aakash Chopra و Matthew Hayden به بازیکنان ارائه می دهد. (تصویر: قهرمانی کریکت جهانی)

بازی World Cricket Championship 3 (WCC 3) برای iOS و Android اکنون بتا نیست و بارگیری آن در دسترس کاربران است که از فروشگاه Google Play و App Store اپل در دسترس هستند. Nextwave Multimedia ، شرکت سازنده این بازی اظهار داشت که به طور متوسط ​​بیش از چهار میلیون بازیکن روزانه به مدت 49 دقیقه در برنامه آزمایش بتا سه فاز مسابقات قهرمانی کریکت 3 جهان شرکت می کنند.

این بازی پس از توقف در سراسر کشور با افزایش زیادی در بارگیری مواجه شد و در حال حاضر حدود 143 میلیون بارگیری دارد. این برنامه را می توان به صورت رایگان از فروشگاه Play و App Store بارگیری کرد ، اما خریدهای درون برنامه ای برای بازی در حالت های مختلف را دارد.

WCC 3 بصورت واقعی بازی های کریکت همراه با صدای مفسر Aakash Chopra و Matthew Hayden به بازیکنان ارائه می دهد. این بازی کنترل های جدید ، انیمیشن ها ، حرکات بلادرنگ ورزشکاران و کریکت حرفه ای ، هوش مصنوعی پیشرفته ، حالت کریکت بانوان ، یک حالت شغلی جامع با بیش از 400 تورنمنت ، لیگ های بین المللی و موارد دیگر را به همراه دارد. از طریق سکه می توان به همه این حالت ها دسترسی داشت که با تماشای تبلیغات ، خرید سکه ، تسطیح و تکمیل کارها جمع می شود.

WCC 3 همچنین ویژگی جدید ایستگاه از پیش تنظیم Player Name را ارائه می دهد که به کاربر اجازه می دهد تیم های کشور را با نام های منطقه ای شبیه سازی کند. این بدان معناست که گیمرها هر زمان که بخواهند به عنوان یک تیم متفاوت بازی کنند ، مجبور نیستند روند ویرایشگری خسته کننده ای را پشت سر بگذارند. ایستگاه از پیش تنظیم شده به آنها امکان می دهد به جوخه های منطقه ای که از نظر عملکرد و توانایی هایشان تهیه شده اند دسترسی پیدا کنند.

این بازی همچنین حالت جدیدی از بازی های داغ را به شما می دهد که به بازیکنان امکان می دهد با بازیکنان در سراسر جهان در رویدادهای زنده شرکت کنند. بازیکنان هنگام شروع بازی دعوت رایگان دریافت می کنند. اگر بخواهند به شرکت خود ادامه دهند ، مجبور به خرید بیشتر می شوند.

حالت جدید تور جهانی به بازیکنان اجازه می دهد تا در برابر کشورها قرار بگیرند و با کیت ها و سایر موارد خوب پاداش دریافت کنند. این بازی همچنین حالت جدید کریکت زنان را به خود اختصاص داده است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا کریکت بانوان را تجربه کنند. گیمرها همچنین فرصتی برای بازی در سری Ashes و کسب جوایز بی نظیر پیدا می کنند.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd