«مرگ حضوری» وادودارا: CID برای نشان دادن عکس های اجساد ناشناس به پسر قربانی در تلانگانا

نوشته شده توسط سوهینی غوش | احمدآباد |

7 نوامبر 2020 ، 1:58:29 صبح





مرگ حضانت وادودارا ، پلیس وادودارا ، مرگ وادودارا ، مرگ کارگر مهاجر ، کاوشگر CID ، اخبار وادودارا ، اخبار گجرات ، اخبار اکسپرس هندشش نفر از متهمان این پرونده در بازداشت قضایی هستند. انتظار می رود برگه شارژ تا 30 نوامبر تشکیل شود.

تیمی از گروه تحقیقات جنایی (CID) ، که احتمال مرگ قصدی یک کارگر مهاجر 65 ساله بابه شیخ نثار در وادودارا را بررسی می کند ، این هفته برای نشان دادن عکس های اجساد مرده ناشناس که در وادودارا نگهداری می شوند ، عازم تلانگانا می شود روز جمعه به دادگاه عالی گجرات گفت که بیمارستان عمومی برای فرزندش ، سلیم ، امیدوار است که یکی از آنها به عنوان بیمارستان نیسار شناخته شود.

مأمور تحقیق CID ، جیریش پاندیا ، این موضوع را در حالی تهیه كرد كه یك دادگاه به ریاست دادگستری سونیا گوكانی را در تحقیقات انجام شده تاكنون و سرنخ هایی كه آنها قصد دارند دنبال كند ، تهیه كرد.

موارد ارسالی در هنگام استماع دادخواست habeas corpus که توسط سلیم در ژوئن سال جاری منتقل شد ، به دنبال تولید جسد نثار بود که در دسامبر 2019 مفقود شد

طبق گفته Imtiyajkhan Kureshi ، که نماینده Salim در دادرسی بود ، افسر CID پاندیا به دادگاه اطلاع داد که نمونه DNA DNA Salim برای یافتن هرگونه مطابقت با اجساد در محل مرگ در بیمارستان SSG در Vadodara گرفته خواهد شد.

CID همچنین به دادگاه اطلاع داد که یکی از شش متهم – بازرس DB Gohil – که با اجاره در خانه ای متعلق به یک صاحب پمپ بنزین زندگی می کرد. با توجه به اظهارات پلیس رئیس پلیس پاسگاه پلیس فاتحونج ، ماهش راثوا ، مبنی بر اینکه پرسنل متهم با استفاده از بنزین و چوب جسد نیسار را سوزانده اند ، CID به دادگاه اطلاع داد که تصاویر دوربین مداربسته صاحبخانه گوهیل به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است. (FSL)

تیم های CID همچنین همانطور که در دادگاه ارائه شد ، با امید به سربازی ، مراکز خدمات اتومبیل را با عکس متهمان به طور جدی مورد استفاده قرار می دهند.

تحقیقات CID تاکنون باعث شده است که آنها اعتقاد داشته باشند که متهم چندین تلفن داشته و فقط تلفن های رسمی خود را برای جلوگیری از ردیابی در ایستگاه پلیس گذاشته است. به دادگاه گفته شد که کمبودها اکنون سعی دارند جزئیات بیشتری از شماره تلفن و مکان را با کمک شرکت های شبکه تلفن همراه بدست آورند.

کورشی به ایندیان اکسپرس گفت که کورشی درخواست جبران خسارت موقت را که به موجب شرایط مربوط به اعدام حضانت واجد شرایط است ، نیز مطرح کرده است. انتظار می رود این درخواست در تاریخ جلسه بعدی رسیدگی ، تعیین شده برای 23 نوامبر ، تصمیم گیری شود.

شش نفر از متهمان این پرونده – بازرس DB Gohil ، بازرس فرعی DM Rabari و Lok Rakshak Dal jawans Pankaj Mavjibhai ، Yogendra Jilansinh ، Rajiv Savjibhai و Hitesh Shambubhai – در بازداشت قضایی هستند. انتظار می رود برگه شارژ تا 30 نوامبر تشکیل شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار احمدآباد ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.