مرد آئودی را به داخل خانه تصادف می کند و سپس با درب ورودی که در شیشه جلو قرار دارد رانندگی می کند

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

24 نوامبر 2020 ، 6:30:24 بعد از ظهر





تصادف آئودی ، تصادف آئودی حمل درب منزل ، راننده تصادف حمل درب جلو روی شیشه جلو اتومبیل ، لاشه ماشین سیمی ، عکس های خرابکار ماشین خنده دار ، اخبار ویروسی ، اکسپرس هندعکس ماشین خراب شده ای که در آن به سر و شیشه جلوی آن متصل است ، ویروسی شده است.

راننده ای که گمان می رود تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل بوده است با یک اتومبیل لوکس به داخل خانه ای در انگلیس تصادف کرده و علی رغم قرار گرفتن درب به شیشه جلو اتومبیل خود را راند. عکس های این حادثه اکنون به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

اتومبیل به درب ورودی خانه ای در دوزبری ، یورکشایر غربی رفت و راننده پس از آن اقدام به فرار از صحنه کرد. پلیس گفت که با وجود قرار گرفتن درب در سقف و شیشه اتومبیل ، راننده قبل از توقف “چندین متر” به رانندگی ادامه داد.

مقامات پلیس گفتند که راننده به عنوان یک جوان 18 ساله شناسایی شده و ماشین قبل از ورود به در با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرده است. راننده مظنون به رانندگی تحت تأثیر نوشیدنی و یا مواد مخدر دستگیر شد.

متهم گفت: مجرم پس از سقوط از ناحیه سر از ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد اما از نظر جراحات جدی آسیب ندید بی بی سی گزارش.

واحد پلیس راه پلیس غرب یورکشایر عکسی از آئودی خاکستری را در پی این حادثه منتشر کرد که باعث واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd