مدیر اجرایی املانی می گوید Social Elante همان “نشاط اجتماعی” را با ایمنی بیشتر از نظر Covid-19 فراهم می کند

نوشته شده توسط ناگینا بینز | چندیگر |

5 نوامبر 2020 10:33:47 صبح





Riyaz Amlani ، رستوران های دست ساز Impresarioریااز املانی ، مدیر عامل و دکتر رستوران های دست ساز Impresario.

ریاز آملانی ، مدیرعامل و دکتر رستوران های دست ساز Impresario ، نام تجاری مترادف با Social، Smoke House Deli ، گفت: “Chandigarh در حال بهبودی از بیماری همه گیر است و بنابراین من به پشت Chandigarhians ضربه می زنم.”

در شهر پس از راه اندازی یک رستوران اجتماعی دیگر در شهر در Elante Mall ، او گفت که دیدن طرفداران وفادار “ph se se social” دلگرم کننده است. وی گفت: پایگاه جدید نوید همان فضای اجتماعی را می دهد اما با افزایش اقدامات ایمنی و بهداشتی هم برای کارکنان و هم برای مشتریان.

“با راه اندازی پایگاه نگهبانی دوم خود در چندیگار ، ما گامی دیگر برای تحکیم جایگاه بی نظیر Social در قلب و ذهن مردم این شهر برداشته ایم. ما می دانیم که مشتریان ما ناهار خوری و لذت بردن از یک نوشیدنی را با دوستانشان از دست داده اند ، و ما فضای جدید و سرگرم کننده ای برای ایجاد ارتباط مجدد با یکدیگر در Elante SOCIAL ایجاد کرده ایم. با این راه اندازی جدید ، تمرکز ما بر ارائه تجربیات فوق العاده F&B برای مشتریان همچنان ادامه دارد ، حتی در شرایط سختی که عادی جدید برای ما به وجود آورده است. اعتماد به نفس و اطمینان مشتریانی که همچنان بر ما دوش می کشند در چنین زمانی دلچسب است. “

Impresario دارای شبکه ای متشکل از 57 رستوران در 16 شهر هند و مارک های مختلف است. چتر مارک های آن شامل SOCIAL، antiSOCIAL، Smoke House Deli، Goodness to Go، Salt Water Café، FLEA Bazaar Café، Ishaara، Slink & Bardot، Soufflé S’il Vous Plaît، Prithvi Cafe، Mocha و غیره است.

این رستوران در اول اکتبر افتتاح شد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار چندیگره ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود