مدارس بنگال بورد برای ارتقا students دانش آموزان کلاس 6 تا 9 بدون آزمون ترویج می کنند

توسط: میز آموزش | دهلی نو |

8 دسامبر 2020 5:16:49 بعد از ظهر





مدارس-کویددانش آموزان کلاس های 6 تا 9 وابسته به WBBSE بدون آزمون ارتقا می یابند. منبع تصویر: تصویر / پرونده نمایندگی

دانش آموزان کلاس های 6 تا 9 وابسته به هیئت آموزش متوسطه بنگال غربی (WBBSE) بدون هیچ ارزیابی امسال به کلاس بعدی ارتقا می یابند. هیئت آموزش متوسطه بنگال غربی (WBBSE) در اطلاعیه خود اشاره کرد که این تصمیم با توجه به شناخت وضعیت همه گیر گرفته شده است.

در این بخشنامه آمده است: “هر زمان كه مدرسه به طور منظم كلاس را افتتاح و شروع كند ، معلمان قبل از شروع برنامه درسی كلاس حاضر ، باید در كلاس درسی كلاس قبلی را به نفع دانش آموزان اصلاح كنند.”

همچنین ، هیئت مدیره درخواست کرده است که آزمون های آزمایشی را برای متقاضیان کلاس 10 (madhyamik) ترتیب دهد زیرا امسال هیچ آزمون انتخابی انجام نمی شود. مشتاقان Uccha Madhyamik (متوسطه بالاتر) نیز مستقیماً در امتحانات شرکت می کنند.

در همین حال ، در بین بخشهای خاصی این نگرانی وجود دارد که آیا امتحانات به موقع برگزار می شود ، تاریخ آن بعداً اعلام می شود. سال گذشته ، سه مقاله از امتحانات متوسطه عالی انجام نشد و به دانشجویان امتیازات برتر این مقالات اعطا شد.

مدارس در بنگال غربی تا زمان بهبود وضعیت همه گیر بسته خواهند ماند. پارتا چاترجی ، وزیر آموزش و پرورش ، قبلاً گفت: “اگر تصمیمی گرفته شود ، فقط توسط وزیر ارشد می تواند انجام شود.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش و پرورش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd