ماهاراشترا: مرد 38 ساله به جرم تجاوز جنسی به خردسال 15 سال زندان می شود

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

29 نوامبر 2020 ، 2:44:54 صبح





موارد کوچک حمله جنسی ماهاراشترا ، حمله جنسی ماهاراشترا ، مرد به زندان می افتد ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار بمبئی ، اخبار اکسپرس هنددادگاه همچنین ادعای متهم مبنی بر اینکه وی به دلیل یک مسئله داخلی بین اقوام درگیر بوده است را قبول نکرد.

دادگاه ویژه این هفته مرد 38 ساله ای را به جرم سوusing استفاده جنسی از دختر 12 ساله به 15 سال زندان محكوم كرد. دادگاه به اظهارات قربانی و مدارک پزشکی برای محکومیت به اتهام تجاوز جنسی و بخشهای مربوط به قانون POCSO متکی شد.

به گفته دادستانی ، این حادثه در سال 2017 هنگامی رخ داد که خانواده مقتول برای شرکت در مراسم خاکسپاری به محله ای که متهم در آن اقامت داشت ، رفتند. متهم که به همان روستای خانواده مقتول تعلق دارد ، به بهانه درخواست از خردسال برای گذاشتن تلفن همراه خود برای شارژ در داخل خانه ، وی را گرفت و از او سو ab استفاده جنسی کرد. این حادثه روز بعد هنگامی رخ داد که مقتول به خانه خود بازگشت و به والدینش گفت.

“… نحوه واکنش به هر قربانی متفاوت است. پس از این حادثه ، مقتول ساکت نشسته بود. او خوردن غذا را متوقف کرد. وی تنها پس از درخواست های مكرر اعضای خانواده اش ماجرا را فاش كرد. رفتار قربانی یک رفتار طبیعی است. “دادگاه گفت ، با رد ادعای متهم مبنی بر تأخیر در تشکیل پرونده FIR.

دادگاه همچنین ادعای متهم مبنی بر اینکه وی به دلیل یک مسئله داخلی بین اقوام درگیر بوده است را قبول نکرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.