ماهاراشترا: دو کشته ، هشت زخمی در اثر نشت گاز متان در کارخانه قند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | پونا |

23 نوامبر 2020 2:38:33 صبح





نشت گاز متان سولاپور ، کارخانه قند سولاپور ، مرگ سولاپور ، اخبار پونا ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندپلیس گفت که این کارخانه مخازن بزرگی دارد که مواد زائد برای تولید گاز متان که از آن برای سوخت دیگ بخار در کارخانه استفاده می شود ، از نظر بیوشیمیایی تصفیه می شود.

در اثر افتادن مخزن گاز متان از سازه نگهدارنده آن ، دو کارگر کشته و 8 نفر بیمار یا زخمی شدند که منجر به نشت گاز در یک کارخانه قند در منطقه سولاپور در یک شب آخر شنبه – یکشنبه شد. پلیس تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است.

این حادثه در محل شرکت Lokenete Bapurao Patil Agro Industries Ltd واقع شده است که دارای یک کارخانه تولید قند و کارخانه تقطیر در Mohol taluka در منطقه Solapur است. پلیس گفت که این کارخانه مخازن بزرگی دارد که مواد زائد برای تولید گاز متان که از آن برای سوخت دیگ بخار در کارخانه استفاده می شود ، از نظر بیوشیمیایی تصفیه می شود.

پلیس گفت که در یک شب مداخله شنبه تا یکشنبه ، مخزن ناگهان از ساختار خود خارج شده و منجر به نشت زیاد گاز متان می شود. دو کارگر کشته شدند و هشت کارگر دیگر بیمار شدند یا زخمی شدند. کارگران فوت شده به نام های Jyotiram Dada Vagere (45) و Suresh Ankush Chavan (22) شناخته شده اند. هشت کارگر دیگر در یکی از بیمارستان های محلی تحت معالجه بودند و گفته می شود که آنها از خطر خارج شده اند.

بازرس آشوک سایکار از ایستگاه پلیس موهول گفت ، “ما تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده ایم. گزارش تحقیقی از دفتر بازرس کارخانه در انتظار است و به عنوان بخشی از تحقیق ما ، در حال ضبط اظهارات کارمندان هستیم. اگر در پشت این حادثه سهل انگاری اولیه وجود داشته باشد ، یک جرم جنایی ثبت می شود و اقدامات بعدی انجام می شود. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.