ماركوس استوئنیس می گوید: IPL 2020: DC باید كریكت نترس در برابر SRH بازی كند

توسط: PTI | دبی |

7 نوامبر 2020 ، 9:27:36 بعد از ظهر





مارکوس استوینیس و شیمرون هتمیر پس از یک مسابقه IPL 2020. (IPL)

مارکوس استوئینیس ، بازیکن دورگه پایتخت های دهلی ، روز شنبه گفت که بازی “کریکت نترس” می تواند آنها را در مقابل یک سان ریزر حیدرآباد در مرحله مقدماتی پیروز کند و راهپیمایی خود را به سمت یک قهرمانی IPL ادامه دهد.

حتی اگر فرم تیمش اخیراً افت کرده باشد ، استوینیس حساب کرد که کریکت نترس روز یکشنبه در اینجا مقابل SRH به سود آنها خواهد بود.

“من فکر می کنم که ما خوب پیش می رویم. ما باید یک کریکت نترس بازی کنیم و این یک فرصت عالی برای ما است. در این مسابقات طولانی ، شانس زیادی وجود دارد که اکثر تیم ها از این فرورفتگی ها عبور کنند. “

“… اما اگر در ابتدای فصل این فرصت را به من می دادید – كه ما دوم می شویم و برای رسیدن به فینال یك بازی برای پیروزی داریم – من فكر می كنم همه در اینجا از این فرصت استفاده می كنند.”

پایتخت های دهلی که در مقدماتی 1 برابر 57 هجوم باخت در برابر سرخپوستان بمبئی متحمل شده اند ، به عقب برگردند و از فرصت دوم خود برای صعود به فینال نهایت استفاده را ببرند.

حتی اگر پایتخت های دهلی با از دست دادن هر دو دیدار لیگ برابر SRH در این مسابقه به میدان بروند ، استوینیس از نتیجه مثبت اطمینان دارد.

بازیکن 31 ساله گفت: “آنها تیم خطرناکی هستند ، اما من فکر می کنم اگر کریکت خوبی بازی کنیم ، آنقدر خوب هستیم که برنده شویم.”

وی در پاسخ به سوالی برای خلاصه کردن چالش SRH گفت: “آنها در این فصل فرم خوبی داشته اند. آنها فصل را بسیار خوب به پایان رسانده اند ، به مرحله پلی آف راه یافته اند و شب گذشته نیز بدیهی بودند که پیروز شدند.

“آنها تیم قدرتمندی هستند و باتلاق های خوبی هم دارند ، برخی از بازیکنان خوش فرم ، بعضی از بولرهای خطرناک نیز ، بنابراین بازی خوبی خواهد بود.”

استرالیایی رشید خان ، ناخداست دیوید وارنر و کین ویلیامسون فصلی را به عنوان بازیکنان اصلی در صفوف مخالف انتخاب کرد.

“من فکر می کنم که راشد خان یک توپ فروش بزرگ است … همه این را می دانند. او برای آنها خطرناک و مهم خواهد بود. شما دیوید وارنر و سپس کین ویلیامسون را دارید ، که واقعاً سازمان یافته است و چند بار کشتی را برای آنها ثابت کرده است. “

استوینیس اذعان کرد که شرایط در امارات متحده عربی مدام تغییر می کند ، اما معتقد بود تیم او توانایی سازگاری را دارد.

“بله ، گفتن آن کمی سخت بوده است – منظورم این است که بعضی شبها شبنم بوده است ، بعضی شبها خیلی کمتر شده است … که این موضوع تأثیر می گذارد که آیا تعقیب یا خفاش خیلی راحت تر است.

“اما من حدس می زنم نکته اصلی این است که ما هنگام رسیدن به آنجا سازگار شویم ، و من تصور می کنم که ویکت (ابوظبی) بسیار مرکزی خواهد بود ، بنابراین هر دو مرز به همان اندازه بزرگ خواهند بود.

بنابراین ، این هوشمندانه خواهد بود – مطمئناً به عنوان یک واحد بولینگ و به عنوان خمیرهای منفرد. اما ما قادر خواهیم بود با هر آنچه در آنجاست سازگار شویم. “

Stoinis با 314 دویدن و 9 ویکت به نام خود یکی از بهترین فصل های IPL خود را پشت سر می گذارد ، اما بازیکن همه جانبه گفت که پیروزی های این تیم بیش از عملکرد فردی او معنی دارد.

“انجام دویدن همیشه خوب است ، اما وقتی تیم برنده می شوید همیشه برای تیم بهتر است. بنابراین امیدوارم که من هر کاری که بتوانم انجام دهم و امشب و فردا صبح هرچه بهتر آماده کنم اما در پایان روز امیدوارم که این پیروزی را کسب کنیم. “

استوئنیز درمورد اینکه انگیزه تیمش چیست ، پاسخ داد: “فکر برخی از ظروف نقره ای و جایزه ای برای امتیاز دهی پایتخت دهلی ، انگیزه مورد نیاز ماست.

“این چیزی است که هر کریکت حرفه ای برای آن بازی می کند – برای برنده شدن در مسابقات بزرگ مانند IPL. بنابراین انگیزه همیشه وجود دارد. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.