مادر بهایی داستان یک فرومایه است: آنگاد بدی

نوشته شده توسط سانا فرزین | بمبئی |

9 نوامبر 2020 6:34:09 صبح





آنگاد بدی ، مادر بهاییانگاد بدی در نقش مامور پلیس خوشحال Bhaskar Shetty در مادر بهایی بازی می کند. (عکس: جزوه روابط عمومی)

“Mangalore se bhaga hua ek ladka، hotel ki safai karte karte، Mumbai ka top برخورد special specialist ban gaya” – اینگونه شخصیت Angad Bedi در تریلر Mum Bhai معرفی می شود. این سریال 12 اپیزودی که قرار است از تاریخ 12 نوامبر در ALTBalaji و ZEE5 به نمایش دربیاید ، سیکاندر خر و ساندیپا ذار نیز در نقش های اصلی بازی می کنند.

بدی ، آخرین بار در گونجان ساکسنا دیده می شود ، در حال بازی با یک پلیس ماشه ای خوشحال در مادر بهایی است. این سریال همچنین به دوستی نزدیک او با دون در شهر خواهد پرداخت و اینکه چگونه در آن طرف قانون قرار دارد بر پیوند آنها تأثیر می گذارد.

انگاد بدی که به طور اختصاصی با indianexpress.com صحبت می کند ، در مورد مادر بهایی صحبت می کند ، با سیکاندر خر و سفر او در صنعت کار می کند.

بخشهایی از مکالمه:

در مورد مادر بهایی چه بود که به آن بله گفتید؟

این داستان سقوط است که من بیشتر از همه به آن مربوط شدم. آپوروا (لاخیا) و تیم نویسندگانش روی فیلمنامه ای که ظهور این پسر را به تصویر می کشد به خوبی کار کرده اند. همچنین ، چالش بزرگی که من با آن روبرو هستم این است که مسئولیت خط جلوی نمایش مانند این را به دوش بکشم. Mum Bhai که در مقیاس عظیمی ساخته شده است ، سفر Bhaskar Shetty را که به بهای شهر تبدیل می شود ، می گوید. و منظور از bhai ، من دان نیستم. بلکه او یک پلیس بی معنی است. احمقانه بود که بگوییم نه به نمایشی از این دست.

این تریلر سایه های مختلفی از باسکار را نشان می داد ، از یک پیشخدمت گرفته تا یک افسر تبلیغاتی. درباره او بیشتر بگویید.

او در واقع یک پسر معمولی است که آرزوهای بزرگی برای خودش دارد. باسکار علاقه زیادی به افسر شدن دارد و به یک متخصص برخورد تبدیل می شود. او ضمن کشف خود شیفته سینما نیز می شود. و این عشق در نحوه ایستادن وی یا کلیک کردن بر روی تصاویر او دیده می شود. او کودکانه است و آن معصومیت را در خود دارد. او ادعا می کند که روزی فیلمی از او ساخته خواهد شد. او آرزوهای بالایی دارد و جرات می کند ناگفته ها را بگوید. این یک ویژگی بسیار دوست داشتنی در اوست.

صحنه ای که شما با یکبار حرکت کل منو را به صدا در می آورید توجه بسیاری را به خود جلب کرد. راستش را بخواهید ، چند مورد نیاز بود؟

راستش را بخواهید ، این یک صحنه بداهه بود زیرا هیچ دیالوگی وجود نداشت. ما سر صحنه ها آنجا بودیم و آكشی چوبی (كارگردان) می خواست در رستوران محل كار باسكار شلیك كند. او پسری است که حال و هوا را درک می کند و از یک بازیگر می پرسد که در یک صحنه خاص می خواهند چه کار کنند. هنگام بحث ، احساس کردم که در هتل می توانید ظروف را بشویید ، کیسه هایی را به همراه داشته باشید یا منو را بخوانید. برای اینکه معتبر به نظر برسد ، منو را دریافت کردیم ، و من آن را قلباً یاد گرفتم و تصمیم گرفتم یک نفس آن را بگویم. خوشبختانه ما موفق شدیم آن را در دو زمان بدست آوریم. این بسیار دشوار بود اما تأثیر خوبی گذاشته است و مردم توجه کردند و حتی از آن لذت بردند.

https://www.youtube.com/watch؟v=6IXgJmD8ePQ

آیا به عنوان یک بازیگر ، وقتی بخشی را با لباس یکنواخت اجرا می کنید ، به تجربه احساسی تری تبدیل می شود؟

هنگامی که شما به نمایندگی از کشور خود کاری انجام می دهید ، احساس کلیدی در کل سفر وجود دارد. بازی جوانی ، افسر پلیس یا حتی کریکت بازی ، لذت دیگری را به همراه می آورد. بیشتر بدان دلیل که شما در حال انجام کاری هستید که 99 درصد مردم نمی توانند انجام دهند. کاری که این قهرمانان واقعی انجام می دهند قابل ستایش است. اکثر آنها برای رسیدن به جایی که هستند نیز باید از تعداد زیادی موانع و موانع عبور کنند. من احترام نوع دیگری برای افرادی که زندگی خود را در خط قرار می دهند ، دارم. بنابراین سعی می کنم آن شخصیت هایی را انتخاب کنم که بتوانم در آن لذت را احساس کنم. و همین اتفاق در مام بهایی نیز رخ داد ، جایی که باسکار با مشکلات زیادی روبرو است تا در نهایت افسری شود که همیشه آرزو داشت.

الهام یا مرجعی که برای بازی در این پلیس در نظر داشتید؟

من از تماشای اجرای آکشی کومار در سریال ویژه 26 لذت بردم ، اگرچه او در نقش یک افسر جعلی بازی می کرد. اما او نقش را خیلی خوب بازی کرد و نگرش درست بود. سپس سانجی دات در ضربات پنالتی در لوخاندوالا و آجی دیوگن در سینگهام عملکرد خوبی داشتند. با این حال ، من الهام نگرفتم ، زیرا سعی کردم او را از منظر دیگری شکل دهم. به همین دلیل است که باعث شدیم که باسکار شتی مورد علاقه صنعت فیلم قرار گیرد تا آن را متفاوت از آنچه در صفحه نمایش دیده ایم ، ارائه دهد.

شما برای بخشی از نمایش در دبی عکس گرفته اید. آیا احساس می کنید رسانه دیجیتال در حال ساخت نمایش هایی هم تراز با فیلم ها است؟

در چند ماه گذشته ، ما دیدیم که فیلم هایی که از طریق OTT اکران شدند ، تأثیری مانند چند سریال نداشتند. من فکر می کنم دلیل این امر آن است که وقت کافی برای برقراری عدالت در مورد شخصیت ها و ساخت نمودارهای آنها وجود دارد. و از آنجا که وقت است ، شما می توانید از شخصیتهای اصلی فراتر بروید و هیچ چیز را دستکاری نکنید. اکنون تولید بسیار زیاد است و فکر می کنم زمان آن رسیده است که نه تنها بازیگران بلکه همه پشت دوربین نیز سرآمد باشند.

آنگاد بدی ، سیکندر خر ، مادر بهایی انگاد بدی و سیکندر خر لحظه صمیمانه ای را گرفتند که در حال تیراندازی برای مادر بهایی بودند. (عکس: روابط عمومی)

شما و سیکندر خر به نظر شیمی شیمیایی دارید. کار با او چگونه بود؟

کار با سیکو بسیار راحت بود. او واقعاً برای سفر خود ارزش قائل است و سخت کار کرده است. همچنین ، او بسیار با استعداد است. او جدا از یک مجری خوب ، دانش زیادی در زمینه تولید و فیلم سازی دارد. ما واقعاً ارتباط خوبی برقرار می کنیم و از آنجایی که هر دو از جاهایی آمده ایم که پدران ما آنها را خود ساخته اند ، مبارزه یکدیگر را بهتر درک می کنیم. همچنین شاهد بالا و پایین و بازگشتهای مشابه هستیم. در صفحه نمایش ، ما یکدیگر را تغذیه می کنیم ، و این باعث می شود که کار با او واقعاً لذت بخشد.

آیا در حالی که یک دختر خردسال نیز در خانه داشتید ، تیراندازی در میان بیماری همه گیر استرس آور بود؟

بله ، بسیار سخت بود. با توجه به داشتن همسر و فرزند در خانه ، همیشه ترس وجود دارد. اما فرد باید بیرون برود و کار کند ، زیرا این فقط مربوط به شما نیست ، بلکه افراد دیگری نیز هستند که درآمد روزانه آنها به شما بستگی دارد. من حدس می زنم این عادی جدید است و ما باید واقعیت را بپذیریم. من خیلی محتاط بودم و تا زمان تیراندازی از دخترم دور بودم. من همچنین بیش از 15 تست عجیب و غریب انجام دادم و خوشبختانه همه چیز برای ما روان بود.

شما در چند وقت اخیر چندین قسمت فوق العاده بازی کرده اید. آیا چیزهای دیگری برای دستیابی وجود دارد؟

من واقعاً پنج سال به عقب می کشیدم ، و فکر می کنم اکنون یک مبارزه متفاوت است. با این حال ، من بسیار خوشحالم که توانستم حرفه خودم را به عنوان بازیگر شکل دهم. فهمیدم که در نهایت اگر طول عمر می خواهید ، باید بازیگر خوبی باشید. دنبال موفقیت تجاری یا ستاره شدن یک بازی اشتباه بود. هدف من این بود که همیشه خودم را به عنوان یک بازیگر معرفی کنم و برای این کار ، به سختی کار می کردم تا مهارت هایم را تقویت کنم. و اکنون که من می توانم به عنوان یک مرد پیشرو شناخته شوم ، یا چنین موقعیتی را بدست آورم ، این برای من یک جایزه است. من واقعاً برای مبارزه خود ارزش قائل هستم و به تلاش خود ادامه خواهم داد هرچه گرسنه تر شوید ، بهتر می شوید.

سرانجام ، به نظر می رسد شما تبدیل به یک عزیز در شبکه های اجتماعی شده اید ، که اغلب زندگی می کنید و با طرفداران تعامل می کنید.

من یک پسر بسیار منظم هستم که از این برنامه سرگرم کننده در شبکه های اجتماعی لذت می برم. تعامل با طرفداران همیشه خوب است. همچنین ، فکر می کنم نشان دادن جنبه واقعی من نیز به من کمک کرده است تا به طریقی بهتر با آنها ارتباط برقرار کنم.

Mum Bhai توسط Apoorva Lakhia ایجاد شده است و از 12 نوامبر در ALTBalaji و ZEE5 پخش مستقیم خود را آغاز می کند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd