لیگ قهرمانان: دبل نیمار منجر به پیروزی 3-1 PSG در ManU شد ، چلسی 4-0 سویا را شکست داد

توسط: AP |

به روز شده: 3 دسامبر 2020 8:45:36 صبح





پی اس جی و منچستر یونایتدنیمار بازیکن PSG پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش در جریان دیدار گروه منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ، چهارشنبه ، دسامبر ، در ورزشگاه اولدترافورد در لیگ قهرمانان اروپا از گروه H 2 ، 2020. (عکس AP / دیو تامپسون)

نیمار دو گل به ثمر رساند تا پاری سن ژرمن با پیروزی 3-1 در منچستر یونایتد 10 نفره در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه به پیروزی برسد و امید هر دو تیم برای صعود به مرحله حذفی در بازی های گروهی نهایی خود قطعی نیست.

سرمربی یونایتد Ole Gunnar Solskjskr پس از فرار تنها با رزرو برای باسن نیمه اول سرش ، در مورد عدم آوردن فرد فرار کرد.

این هافبک پس از به چالش کشیدن با آندر هررا ، هافبک سابق یونایتد ، در دقیقه 70 با گل 2-1 مارکتینوس ، یونایتد از زمین اخراج شد.

سولسکیر گفت: “فرد در نیمه دوم واقعا منظم بازی کرد.” “او خوش شانس بود که در نیمه اول ادامه داد.”

مارکوس راشفورد در دقیقه 32 گل تساوی را به تساوی کشانده بود که نیمار تنها شش دقیقه وقت صرف کرده بود تا فینالیست های شکست خورده فصل گذشته را مقابل دروازه خود قرار دهد. بازیکن برزیلی در وقت های تلف شده در اولدترافورد خالی دوباره ضربه زد.

مارکینوس گفت: “این برای اعتماد به نفس ما خوب است.” “ما هنوز در رقابت هستیم و بسیار خوشحال هستیم.”

در حالی که یونایتد همچنان در رده بالای گروه H قرار دارد ، PSG و لایپزیگ تنها اختلاف گل را پشت سر می گذارند. یونایتد فقط در روز سه شنبه هنگامی که پاری سن ژرمن میزبان باشاک شهیر استانبول است ، به یک امتیاز در لایپزیگ نیاز دارد که شش امتیاز از سه تیم برتر عقب است.

باخت مقابل یونایتد در گروپ گروه H در پاریس ، گرما را بر توماس توخل ، که دو امتیاز از دو بازی گذشته لیگ فرانسه دو امتیاز کسب کرده است ، ایجاد کرد.

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=85fe6srGROU

توکل گفت: “ما امروز شانس خود را با سخت کوشی ، و با ذهنیت خوب بدست آوردیم.” “آسان ترین زمان برای ما نیست. ما در بالاترین سطح بازی نمی کنیم. “

میهمانان در آغاز کار در منچستر وقتی ضربه دفع شده کیلیان امباپه از راه دور به نیمار برگشتند تا از کنار دروازه به گل برسند.

برای جلوگیری از بزرگتر شدن کسری کسری برای یونایتد ، این ضربه از داوید دی خیا گرفت و ضربه الساندرو فلورنزی را از بین برد.

خوشبختی به این شکل بود که فرد به دلیل هل دادن سرش به سمت لئاندرو پاردس ، علی رغم بررسی VAR ، از زمین اخراج نشد.

توکل گفت: “برای دادن کارت زرد بسیار تعجب کردم.” “این می گوید که او را لمس کرده اما برای کارت قرمز سخت نیست؟”

پس از اخراج ، یونایتد به تساوی کشید که ضربه آنتونی مارسیال توسط کیلور ناواس دفع شد و ضربه راشفورد برای ششمین گل خود در پنج بازی اروپا ، دانیلو را از کنار دروازه بان دور کرد.

خوشبختانه بار دیگر برای یونایتد ، Paredes بیش از فرد ، که پا روی هافبک PSG قرار گرفت ، کارت گرفت.

این هنوز باعث نشد که Solskjær در وقت تعویض فرد را تعویض کند.

یونایتد پس از استراحت موقعیت هایی داشت که باید جلو برود که مارسیال شوت را از روی دروازه بلند کرد و ادینسون کاوانی سعی کرد ناواس را تراشه کند.

هررا گفت: “شاید اگر آنها گل می زدند كاملاً متفاوت بود.” “اما ما بازیکنانی داریم که می توانند یک مسابقه را بکشند.”

پاری سن ژرمن در 69 بازی به جلو برگشت.

د خیا ضربه کم میچل باکر را از کنار دروازه به بیرون هدایت کرد اما هررا از کرنر حریف به عبدو دیالو پاس داد که او در محوطه شش حیاطی مربع شد تا مارکوینوس توپ را زیر دروازه بکشد.

پس از آن یک کارت زرد دوم برای هررا از سوی فرد با یک چالش کمتر بحث برانگیز روبرو شد. این بار هیچ بررسی VAR انجام نشد ، حتی با توجه به تأخیر فرد.

این بازی در حال دور شدن از یونایتد بود و هنگامی که نیمار حرکتی را در نیمه راه شروع کرد و منجر به گل سوم شد ، متوقف شد.

این بازیکن برزیلی یک پاس از راه دور را برای امباپه ارسال کرد و رافینیا سپس نیمار را محکم گرفت تا پا به تور دروازه باز شود.

هری مگوایر ، کاپیتان یونایتد گفت: “گل های آنها گلهای ناخوشایند ، ریچاکت و پین بال دزد دور محوطه بود.” “احساس می کنم لیاقت چیزی را داشتیم.”

چلسی در گروه برنده می شود زیرا ژیرود 34 ساله 4 گل مقابل سویا به ثمر رساند

چلسی و سویا اولیویه ژیرود از چلسی پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش در کنار هم تیمی هایش در جریان بازی گروه E لیگ های قهرمانان اروپا بین سویا و چلسی در ورزشگاه Ramon Sanchez Pijuan در سویل اسپانیا ، چهارشنبه ، دسامبر جشن گرفت. 2 ، 2020. (عکس AP / آنجل فرناندز)

مهاجم اولیویه ژیرود روز چهارشنبه به پیرترین بازیکنی تبدیل شد که در دوره لیگ قهرمانان هت تریک کرد و با چهار گل به کار خود پایان داد تا چلسی به راحتی 4-0 سویا را شکست دهد و مقام اول گروه E را بدست آورد.

از زماني كه فرنس پوشكاس در يك مسابقه جام اروپا در سال 1965 سه گل به ثمر رساند ، ژيرود در سن 34 سالگي مسن ترين بازيكن با هت تريك است.

ژیرود به UEFA.com گفت: “وقتی در زمین هستم سعی می کنم از آن لذت ببرم.” “من سعی می کنم صبور باشم و ایمان را حفظ کنم و اعتقادم را حفظ کنم و سعی می کنم چیز دیگری به تیم بدهم و گاهی اوقات می دانید که هر اتفاقی می افتد و این شب یکی از آنها بود.”

ملی پوش فرانسوی در دقایق هشتم و 54 با شوت های شگفت انگیز از داخل منطقه گلزنی کرد و سپس با ضربه سر در دقیقه 74 و ضربه پنالتی در دقیقه 83 به گل برتری رسید.

“عملکرد فوق العاده ای بود ، به ثمر رساندن چهار گل در لیگ قهرمانان یک موفقیت خارق العاده است. من برای او خوشحالم. ”مربی چلسی ، فرانک لمپارد گفت. “او فوق حرفه ای است. او همیشه یک بازیکن عادی نیست ، اما عملکرد او نشان داده است که او نشانه خوبی برای بازیکنان جوان است که به خوبی تمرین می کنند. این یک اجرای کامل بود. “

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=WBYDO5cr9jU

تنها باری که ژیرود چهار گل به ثمر رساند حضور در تور در لیگ 2 فرانسه بود.

دیگو کارلوس ، مدافع سویا گفت: “او یک مهاجم بسیار خوب است و همیشه خودش را در موقعیت خوبی قرار می دهد.” گل های او نشان داد که چقدر مهاجم خوبی است. “

هت تریک ژیرود پس از دیدیه دروگبا در سال 2006 تنها دومین چلسی در لیگ قهرمانان بود.

هر دو تیم پیش از این به مرحله حذفی صعود کرده بودند و به چندین شروع کننده منظم در سویا استراحت دادند.

این پیروزی 13 امتیاز به چلسی اعطا کرد ، سه امتیاز بیشتر از سویا. کراسنودار پیش از این در مسابقه دیگر گروه با نتیجه 1-0 رن را در خانه شکست داد تا به چهار امتیاز برسد و مقام سوم را کسب کند. رن با یک امتیاز در مکان آخر باقی ماند.

چلسی با پیروزی در استادیوم رامون سانچز – پیزجوآن در دیدار مقابل سویا تساوی مساوی را به دست آورد. تیم ها در اولین دیدار خود در این گروه در انگلیس به تساوی بدون گل رسیدند.

این نتیجه در روز چهارشنبه به سلسله 14 بازی بدون شکست سویا در دیدارهای اروپایی در خانه خاتمه یافت. قهرمان لیگ اروپا از زمان شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 شکست نخورده بود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.