لیست پخش “My 2020 Year in Review” YouTube Music اکنون در دسترس است: به پر شنیده ترین آهنگ های خود نگاهی بیندازید

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

4 دسامبر 2020 8:40:03 بعد از ظهر





YouTube Music ، YouTube Music 2020 سال بررسی ، آهنگ های برتر 2020 ، YouTubeآهنگ هایی که لیست پخش “My 2020 Year in Review” را پر می کنند ترتیب خاصی ندارند. (عکس صفحه)

YouTube Music لیست پخش “My 2020 Year in Review” خود را راه اندازی کرده است ، که در واقع مجموعه ای از آهنگ هایی است که در طول سال بیشترین گوش را داشته اید. این یک لیست تولید شده به صورت خودکار است و برای همه کاربران متفاوت است. به نظر می رسد کاملاً مشابه Spotify’s 2020 Wrapped و Apple Music’s Replay باشد.

به غیر از لیست پخش سفارشی “My 2020 Year in Review” ، YouTube Music لیست های پخش مجزا را نیز نشان داده است که برترین آهنگ های سال را نشان می دهد. این دسته ها شامل راک ، جاز ، کانتری ، پاپ ، ایندی و غیره است. هم لیست های پخش سال و هم آهنگ های برتر در حال حاضر در صفحه اصلی برنامه YouTube Music در زیر چرخ و فلک “آوازهای سال” نشان داده می شوند. متناوباً ، این موارد را می توانید در نسخه دسک تاپ YouTube ، در بخش «موسیقی» نیز پیدا کنید. این لیست همچنین شامل پیش نمایش هنرمندان علاوه بر همه آهنگ ها است.

آهنگ هایی که لیست پخش “My 2020 Year in Review” را پر می کنند ترتیب خاصی ندارند. طبق گزارش های آنلاین ، هر 90 یا 100 آهنگ برای هر کاربر جمعیت دارند. این برنامه همچنین به کاربران امکان می دهد لیست پخش My 2020 Year in Review را برای گوش دادن به حالت آفلاین بارگیری کنند. اما ، شما نمی توانید لیست پخش را به اشتراک بگذارید ، یا با ترتیب لیست پخش اختلال ایجاد کنید.

در مقایسه با Spotify 2020 Wrapped و Replay اپل موزیک ، لیست YouTuube Music کاملاً اساسی است و از هیچ آماری و توانایی اشتراک گرافیک سرگرم کننده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تشکیل نشده است. همچنین شامل خرابی های اساسی هنرمند مانند Apple Music Replay نیست.

برای یادآوری ، YouTube Music در سال گذشته هیچ لیستی ارائه نداده بود. و اکنون که این ویژگی وجود دارد ، امیدواریم که ویژگی های جدید بیشتری هر ساله در آینده معرفی شود.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd