لوازم یدکی لیفان – ادرس

یکی از مسائلی که در خرید لوازم یدکی لیفان قابل توجه است، خرید قطعات با کیفیت اصلی است که شما می توانید کلیه خدمات مربوط به حرید لوازم لیفان را به صورت حصوری و آنلاین از بازرگانی اتحاد دریافت نمایید. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت با تیم بازرگانی اتحاد در تماس باشید. جهت خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان، شما میتوانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی لیفان و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان اقدام به خرید آن کنید. در صورت نیاز به هر یک از این قطعات کافیست با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی نیاز شما باشند. سرسیلندر خودرو قطعه ای است از جنس فلز که به منظور بسته شدن سیلندر از آن استفاده می کنند، تا در زمانی که موتور در حال کار است بتواند از ورود گازها ممانعت کرده و به صورت موقتی مسیر لازم برای ورود سوخت و خروج دود را ایجاد کند. شتاب آن 10.5 ثانیه بوده و سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت می باشد؛ همچنین مصرف سوخت لیفان 820 8.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. شتاب این خودرو به کمک گیربکس دستی ۵ سرعته آن برابر با ۱۳ ثانیه است و مصرف سوخت این مدل به ۶.۴ در هر ۱۰۰ کیلومتر می رسد که خبر از مصرف پایین سوخت این خوردو دارد.

همچنین شتاب لیفان ایکس ۵۰ یازده ثانیه است و مصرف بنزین آن ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد. سر انجام در سال 2005 شرکت لیفان تولید محصولات خود شامل خودروهای سدان سایز کوچک و همچنین خودروهای ون سایز کوچک و خودروهای هاچبک را آغاز کرد. امروزه با استقبال بی نظیر بازار از خودروهای خارجی مونتاژ داخل، و همچنین امکانات رفاهی متنوع این خودروها، روز به روز بر تنوع خودروهای خارجی نظیر لیفان افزوده می شود. وجود آپشنهای زیاد در این خودرو نظیر 6 کیسه هوا برای راننده و سرنشینان ایمنی بالایی را ایجاد می کند و از دیگر ویژگیهای دیگر این خودرو آلایندگی بسیار پایین آن محسوب میشود. کار واترپمپ:چون همیشه در قسمت پائین رادیاتور آب خنک و در بالای آن آب گرم از موتور برگشته وجود دارد لذا برای رساندن آب جهت خنک کردن قطعات موتور از شیلنگ پائین سرسیلندر جیپ صحرا رادیاتور استفاده میشود. سرسیلندر پراید تولید شده در این کارخانه در انواع کاربراتوری و انژکتوری با بهترین کیفیت تولید سرسیلندر سوزوکی ویتارا می شود. بهترین و کامل ترین فروشگاه قطعات و لوازم یدکی لیفان با توزیع و فروش قطعات انواع مدل های خودروی لیفان در ایران – لیفان یکی از خودرو سازی های کشور چین می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است و تولید نخستین محصولات این نام به سال ۲۰۰۵ باز می گردد.

همانطور که اشاره شد، بهترین راه کار در خرید قطعات یدکی خوردو لیفان، خرید مستقیم لوازم از وارد کننده و با قیمت مناسب است. خرید اینترنتی ضدیخ خودرو پارس مدل سهند حجم 0.946 لیتر و قیمت انواع ضدیخ و آب رادیاتور نفت پارس از فروشگاه آنلاین دیجیکالا. بازرگانی اتحاد، تامین کننده و مرکز خرید و توزیع قطعات لیفان با ضمانت اصالت قطعات و پشتیبانی آنلاین و همیشگی در کنار شما خریداران محترم خواهد بود. این خودرو توسط کاراپ کارشناسی شده است.برای خرید خودروهای مشابه به ام وی ام بروید . این مدل نسبت به سدان های قبلی لیفان از موفقیت بیشتری برخوردار شد. سیستم ترمز لیفان 620 مجهز به سیستم توزیع نیرو ترمز و ترمز ضد قفل بوده و فرمان آن از ویژگی هیدرولیک و دو حالته برخوردار است. لیفان 520 یکی از اولین نمونه های حضور خودرو چینی در بازار ایران به شمار می آید که در زمان خود از فروش نسبتا خوبی برخوردار شد. لیفان X60 یکی از اولین نمونه های کراس اوورهای مونتاژ داخل و تولید چین به شمار می آید که با دارا بودن قابلیت دنده اتومات، پاسخگوی نیاز موجود در بازار ایران شد. لیفان ۵۲۰ با بهره مندی از دو ایربگ برای راننده و صندلی مجاور، آینه بغل های برقی، سیستم کولر رینگ آلومینیومی اسپرت و فرمان هیدرولیک جزو خودروهای با امکانات رفاهی معقول به شمار می آید.

تنوع در طراحی داخلی خودرو در قسمت های فرمان و داشبورد از جمله مواردی است که در کابین داخلی این مدل به چشم می خورد. خودروی لیفان 620 از دیگر سدان های تولیدی گروه کرمان خودرو است که در طراحی آن نیم نگاهی به بامو سری ۳ داشته است. شرکت خودروسازی لیفان در سال 1386 از طریق عقد قرارداد با شرکت کرمان خودرو، وارد صنعت خودروسازی کشور شد و با تولید خودروی لیفان 520 و در سال ۸۷ اولین محصول خود را روانه بازار کرد. شرکت لیفان موفق شد در سال 2006 در ارتباط با محصولات خود به درآمد بیش از 10 میلیارد یوان چین، حجم فروش موتور 2.54 میلیون، فروش ارز خارجی از طریق صادرات 329 میلیون دلار آمریکا و بیش از 3807 ثبت اختراع برسد. از طریق معرفی محصولات لیفان در کشورهای خارجی کشورهای زیادی از بخشهای مختلف در دنیا مشتری لیفان شدند و خیلی زود لیفان توانست بازار خود را در بین بیش از 100 کشور دنیا باز کند. دقت داشته باشید در صورت پوسیدگی و خرابی لوله فلزی رادیاتور و تصمیم به تعویض این لوله ، دو نوع لوله در بازار موجود است که در مدل های مختلف پژو تفات هایی با یکدیگر دارند. بعد از ورود این خودرو به ایران و جلب توجه علاقه مندان ، شرکت کرمان موتور تصمیم به همکاری با شرکت لیفان گرفت که این از لیفان ، توسط همین شرکت تولید میشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمایندگی فروش لوازم یدکی لیفان x60 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.