قیمت هدرز 206

همانطور که در مطلب قبلی گفتیم ، هدرز ، فشار حرارتی که منیفولد فابریک بوجود می آورد را از موتور بر می دارد این امر برای قطعات نوعی خستگی بوجود می اورد و اصحلاک را بالا می برد که هدرز آن را کاهش می دهد بعلاوه مصرف سوخت را نیز بدلیل راندمان حجمی کاهش می هد. توجه کنید که به هیچ وجه نباید بر روی موتور آب ریخته شود زیرا باعث ترک برداشن سرسیلندر و موتور می شود. خیر به هیچ عنوان سعی نکنید این کار را انجام دهید چراکه صفجه دیسک معمولی بسیار ضعیف بوده و امکان خرد شدن صفحه و صدماتی به خرید هدرز پراید گیربکس را دارد. اما داستان روغن موتورهای خارجی این است که هیچ روغن موتور خارجی وارد ایران نمیشود و این به دلیل تحریم ها و… 1-هدرز خوب بود ولی تاثیرش تو سرعت های بالا و دور موتورهای بالا بود. همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت روغن موتورها به مقدار بسیار کمی با هم تفاوت دارند و بهتر است از همان روغن موتورهای ایرانی همانند ایرانول که اسم و رسمی دارند استفاده کنید. HP نوع موتورB3 که بر روی انواع مدلهای پراید و PK نصب شده حجم موتور ۱۳۲۳ سی سی حداکثر توان موتور ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور ۱۰۳ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه نسبت تراکم ۹٫۴ تعداد سوپاپ ۸ نوع سوخت بنزین بدون سرب با اکتان ۸۷ سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای استاندارد حد آلایندگی Euro-II حداکثر سرعت ۱۵۵ کیلومتر در ساعت شتاب صفرتا ۱۰۰کیلومتردر ۱۴٫۵ ثانیه سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) در شهر ۸٫۸ لیتر در صد کیلومتر مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) خارج شهر۵٫۶ لیتر در صد کیلومتر مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) ترکیبی ۶٫۹ در رانندگی عادی شهری قدرت موتور ۱۳۰۰ پراید کافی بوده و احساس کمبودی ندارد.

برای شروع به یک ۲۰۶ تیپ ۵ سرحال و تر و تمیز نیاز دارید، توصیه میکنم بیشتر در جستجوی مدلهای ساخت ۱۳۸۵ به پایین باشید، در صورتی که از لحاظ فنی و شاسی سلامت باشند، به چند دلیل برای تقویت مناسبتر هستند. فیلتر هوای اسپرت-هدرز-حذف کاتالیزور-اگر بتونید منبع اگزوز(منبع های یاکاموز خیلی خوب هستن که توی کانالم هست روی 206 هم صداشون کمه و هم بازده بالائی دارن! مدل شهری اون منبع صداش کم هست) ساخت ایران هم هست! هوای ورودی به کابین خودرو از طریق سیستم تهویه مطبوع و بخاری فیلتر هوای باکیفیت بنز توسط این قطعه فیلتر گردیده و از ورود ذرات ، گرد و غبار و سایر محرک های تنفسی به داخل کابین جلوگیری نموده وباعث می شود که حداکثر میزان هوای تمیز با کمترین آلودگی و صدا از دریچه های ورودی داشبورد وارد کابین گردد. در این حالت اگر موتور را خاموش کنید فن به نشانه گرمای غیر معمول روشن می مانند. تغییر گیربکس معمولاً برای خودرو 405 ، پرشیا ، سمند توصیه میگردد چراکه موتور این خودروها به صورت کامل با گیربکس زانتیا همخوانی دارد ، یعنی در واقع شما گیربکس اورجینال را با گیربکس زانتیا یا همان گیربکس ربز دنده 1975 تعویض خواهید کرد.

این هدرز قابل نصب بروی پژو 405 پرشیا و سمند 1800 xu7 و یا هر خودروی دیگر با موتورxu7 و 1800 سی سی 8 سوپاپ میباشد. تصادف خرید و فروش ماشین های تصادفی پژو. اضافه به سبد خرید فیلتر هوا کوپه FX – آوانته اصلی. اصالتی دارد و فیلترهای هوا و کابین آن کیفیت بسیار بالایی دارند. بطوری که یک منیفلد اگزوز از جنس چدن حدودا 25 الی 30 دلار و یک منیفلد با راندمان بالا (هدرز) بیش از 500 دلار قیمت دارد. دنده فلایویل بهکار رفته در این موتور از جنس فولاد آلیاژی و سبک وزن است که مشخصه آن 157 دندانهایست که بر روی آن قرار دارد. سبک سازی خودرو نیز یکی از روش های افزایش شتاب میباشد که از فلایول شروع شده تا میل لنگ و حذف صندلی ها ، تبدیل برخی قسمت ها خودرو مانند کاپوتها به فایبرگلس و… اما روش دوم بازسازی توام با تیونینگ و ارتقا سطح فنی و گاهی ظاهری خودرو است. از طرف دیگر اصطکاک کمتر و ارتقا اقتدار پیشرانه در دورهای پایین میتواند در کاهش مصرف سوخت هم موثر باشد. در بعد کوچکتر، صدای خودرو پیوند اساسی با خون و گوشت راننده دارد. گیربکس ریز دنده 1975 با گیربکس اورحینال چه تفاوتی دارد؟

عملکرد هدرزپراید یورو 4 به چه طریق است؟ اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز پراید یورو 4 استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نصب هدرز چقدر افزایش شتاب خودرو برای ماشین شما خواهد داشت؟ آیا روغن موتور خارجی بریزیم درون موتور شتاب بیشتر خواهد بود؟ اولین بخشی که در بحث ارتقائ موتور مورد بازبینی قرار میگیرد سیستم اگزوز است که وظیفه دفع الودگی صوتی والايندهاي حاصل از احتراق درون سیلندر را دارد وشامل منیفولد دود -کاتالیزور و منبع اگزوزها میشود. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد. اما اینرسی حرکتی گازها در هدرز باعث تداوم بیرون رفتن گازها میشود. تنظیم باد لاستیک بسته به فصول مختلف تنظیم میگردد اما در مورد شتاب بایستی باد دقیق بسته به شرایط تنظیم گردد.