قیمت درمارولر در آر اس – نوآوران سلامت

این درمارولر دارای 4 نوع غلتک مختلف 1200 سوزنه ، 720 سوزنه ، 300 سوزنه و 12 سوزنه می باشد. درمارولر 1200 سوزنه دی آر اس دارای سوزن هایی با سایز های مختلف می باشد. قیمت هر یک از محصولات درمارولر برتد دی آر اس با یکدیگر متفاوت است. اگر دیدید که سوزنی شکسته یا خم شده و یا هر مشکل دیگری دارد، دیگر از آن استفاده نکنید و یک درمارولر جدید تهیه کنید. هر منطقه از صورت حدود ۱۰ بار باید توسط این دستگاه لمس شود. زمانی که بر طبق دستورالعمل از رولر در تمام صورت استفاده کردید، باید برای کسب اثرات دائمی و حداکثری در صورتتان از سرم استفاده کنید.

از یک حوله تازه و پاکیزه برای تمیز کردن کامل صورتتان استفاده کنید، تا استفاده از رولر در صورت آسان شود. 6. دستگاه را در یک مکان تمیز و باز بگذارید تا خشک شود. کیم کالا به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصل مشتری مداری و قیمت های رقابتی توانسته است رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد. در صورتی که سوزن های آن به خوبی کار نمی کرد یا کند شده بود، حتما سوزن را تعویض کنید.

می­تواند آکنه را افزایش دهد: اگر درمارولر را در ناحیه­ای از پوست به کار می­گیرد که آکنه فعال یا چرکی دارد، احتمال بالایی وجود دارد که آکنه شما بدتر شود و در نواحی دیگری که درمارولر در همان روز روی آنها به کار گرفته شده است نیز گسترش یابد. با حرکت دادن دستگاه درمارولر روی سطح پوست و موها ، سوراخ های ریزی روی پوست ایجاد خواهد شد . زخم کلوئیدی ناشی از رشد غیرطبیعی بافت آسیب دیده است که به خارج از سطح پوست گسترش می یابد. درمارولر، موثرترین روش برای اختلال افزایش رنگدانه است اگر بی­نظمی­ها به سطح پوست نزدیک باشند.

این دستگاه، افزایش رنگدانه را از طریق نرمال­سازی سلول­های رنگدانه (ملانوسیت­ها) درمان می­کند، پوست را لایه­برداری می­کند و جذب و کارایی محصولات شفاف­کننده پوست شما را افزایش می­دهد. درمارولینگ یا میکرونیدلینگ فرآیندیست که اساساٌ توسط یک متخصص پوست ابداع شده است. اثبات شده است که میکرونیدلینگ انواع جای زخم به جز زخم کلوئیدی را بهبود می بخشد یا حتی آنها از بین می برد. پژوهش ها نشان داده است که پوست درمان شده با چهار جلسه میکرونیدلینگ ، با فاصله 1 ماه ، می تواند باعث افزایش 400 درصدی کلاژن شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با درمارولر غلطکی وب سایت خود باشید.